El PSOE de Lalín exige al PP sobre el peaje de la AP-53 que o bien lo rebaje o lo elimine

lalín / la voz

DEZA

11 dic 2014 . Actualizado a las 05:28 h.

El secretario xeral del PSOE de Lalín, Nicolás González Casares, subrayó ayer que el peaje de la autopista AP-53 se congela «porque manda o IPC e está no contrato, no 2010 sucedeu o mesmo». Casares señala a los populares que «o único anuncio sobre a peaxe da AP-53 que se espera é a súa rebaixa ou eliminación e Crespo e Román Rodríguez a día de hoxe teñen credibilidade cero neste asunto mentras non se faga».

En ese sentido, los socialistas recuerdan que tanto Núñez Feijoo como Crespo anunciaron reiteradamente en múltiples campañas electorales que se rebajaría el peaje «e non son nin capaces de que o seu partido acepte que se transfira a autopista á Xunta de Galicia como paso necesario para a rebaixa».

Así, desde el PSOE lalinense recuerdan que no hace mucho se acordó una moción por unanimidad que partió de la oposición, en la que se exigía la rebaja y la transferencia de la AP-53 a la Xunta de Galicia, y lamenta que «os populares din unha cousa en Lalín e fan outra distinta en Santiago». Por último, dice el socialista que «na rebaixa da peaxe e nos seus anuncios como o CAR que xa anunciou unhas 5 veces, Román Rodríguez falla máis ca unha escopeta de feira, polo que mellor se absteña de facer de pitoniso e se adique a traballar e non á propaganda barata».