El PSOE estradense critica a López por la gestión del GDR-20 Ulla-Umia-Lérez

a estrada / la voz

DEZA

06 dic 2014 . Actualizado a las 05:18 h.

Desde el Partido Socialista de A Estrada manifestaron su descontento por la «deixadez absoluta» mostrada por el alcalde, José López, en relación al GDR-20 Ulla-Umia-Lérez, ya que es el presidente del mismo.

José Antonio Dono aseguró que desde hace tiempo «non se lle paga aos empregados, e estes tras seis meses sen cobrar decidiron deixar de traballar e finalmente acudiron aos xuzgados. Agora existe unha notificación de embargo, xa que en total a débeda ascende ata aproximadamente 64.000 euros, dos cales máis de 6.000 débense á Axencia Tributaria e máis de 17.000 á Seguridade Social». Además Dono indica que mientras esta deuda no se pague seguirá creciendo por los intereses que genera, «a situación puido resolverse cando a débeda era de 40.000 euros, houbo algunhas reunións pero nada se fixo e seguiu aumentando, e pode que ao final teña que resolverse por case 70.000 euros».

Para el líder de los socialistas lo primero que se debería de hacer sería saldar la deuda con Hacienda y con la Seguridad Social para poder solicitar los fondos de Agader.