Marcos Gómez, el inagotable motor de un Adamo Xove que resiste a la plaga de bajas
DEPORTES
«A partir de agora o calendario é máis favorable e, se nos respectan as baixas, aspiramos a todo», dice uno de los capitanes de un equipo mariñano dispuesto a codearse con los mejores en la Segunda B de fútbol sala
22 oct 2024 . Actualizado a las 19:36 h.Cuando la lógica invitaba a pensar que las fuerzas flaquearían para un equipo con solo tres cambios, con apenas cinco minutos por delante, el Adamo Xove levantó un partido que perdía por 3-1 en la cancha del San Cristóbal de Segovia. Marcos Gómez Fraga (Vaud, Suiza, 1994) volvió a ejercer de inagotable motor del cuadro de Lucas Cao para firmar un doblete que mantiene a los suyos cerca de los mejores en la Segunda B, pese a lidiar con una importante plaga de bajas.
«Xa lles dixen polo grupo de wasap do equipo que os tres puntos foron o regalo de aniversario», desvela un futbolista vicedense que cumplió 30 años el pasado viernes, horas antes de disputar la sexta jornada en tierras castellanas. «Foi un partido moi duro, íamos con moitas baixas e iso implicou cambiar o nosa forma de xogar ao ter pouquiñas rotacións. Fixemos un xogo máis en media pista, resgardadiños, e non estamos afeitos a ilo», admite.
«Matamoros só xogou un partido por agora, Sergio pasou varias semanas enfermo, Edu estivo tocado e o sábado chegou con gripe, agora tamén se mancou Manu Jiménez...», analiza uno de los capitanes verdes sobre la difícil situación en la que han arrancado el curso.
El propio Marcos es uno de los pocos jugadores del cuadro verde que han participado en las seis primeras jornadas y, además, ha aportado un buen salto goleador, con tres dianas este curso. Pese a destacar por otras facetas más de equipo, el año pasado ya había aportado diez tantos. «É grazas aos compañeiros. Con xogadores como Iago Míguez ou Matamoros teño moitas máis situacións de perigo e estou feliz de ir aproveitando algunhas», destaca un hombre que contra el San Cristóbal selló el 3-4 final en dos ataques de portero-jugador.
«No 3-3, recortei e rematei coa zurda. Foi bonito. E no último saímos moi ben da presión e deuma Nicholas», detalla.
11 temporadas en el Xove
En su undécima campaña con el Xove —solo él y Manu Jiménez llevan tanto tiempo defendiendo la camiseta verde—, tras formarse en el Puerto Celeiro y el Cidade de Viveiro, Marcos ve al equipo con serias posibilidades de volver a disputar el play off de ascenso a Segunda: «Estamos a cinco puntos do cuarto e o obxectivo é volver xogar o play off. Tivemos un calendario duro, xa xogamos contra Benavente, Albense e Stellae. A partir de agora será máis favorable e, se nos respectan as baixas, podemos aspirar a todo».