Solo el Candelaria mantiene el ritmo de San Ciprián y Valadouro

M. ALBO VIVEIRO / LA VOZ

DEPORTES

El Valadouro continúa en lo alto de la clasificación.
El Valadouro continúa en lo alto de la clasificación. Pepa Losada< / span>

Los de Julio César Castro continúan a dos puntos del dúo de cabeza

10 oct 2013 . Actualizado a las 06:00 h.

Disputadas cinco jornadas en el grupo séptimo de Segunda Autonómica, solo el Candelaria es capaz de aguantar el fuerte ritmo impuesto por el Valadouro y el San Ciprián. Valadourenses y sancibrenses suman por victorias todos sus encuentros, mientras que los de Rúa acumulan cuatro triunfos y tan solo han cedido un empate. El cuarto clasificado ya se sitúa a seis puntos del dúo cabecero.

El técnico del Candelaria, Julio César Castro, reconoce que «as expectativas eran boas, porque temos unha plantilla moi compensada e moi competitiva, pero non tiñamos pensando estarlle discutindo o liderado a un equipo como o Valadouro, que por xogadores e presuposto está obrigado a ascender», señaló.

Castro está muy contento «non só polos resultados, senón polas sensacións que transmite o grupo e polo traballo que están facendo xa que, pese a que adestramos tres días á semana, a vez que menos xente tiven eran 17. Máis aló das vitorias, isto é o que máis me gusta», destacó.

A pesar de la situación en la tabla, Julio César Castro no echa todavía las campanas al vuelo. «Soa a tópico, pero imos seguir indo partido a partido. Desde a directiva e a afección ninguén nos esixe máis que salvar a categoría e isto dános tranquilidade para ir con ilusión a tentar ofrecer unha boa imaxe en cada partido. En decembro ou xaneiro miraremos en que posto estamos e se temos opción, claro que non imos renunciar a nada, pero sen poñernos metas de momento», aclaró.

El último choque se saldó con triunfo ante el Mondoñedo (4-3), en un partido en el que el técnico cree que merecieron un resultado más amplio: «O encontró quedou case sentenciado nos primeiros 30 minutos, nos que nos puxemos 4-1, pero na segunda parte deixámonos ir un pouco, pero creo que a vitoria non perigou».

Pleno como locales

El Candelaria solo conoce la victoria en su feudo. Los de Rúa se han adaptado muy bien a su exilio en el campo de Cangas, «pese a que non se adapta moito ao noso estilo de xogo, porque somos bastante febles físicamente no xogo aéreo, pero levamos alí un mes e medio adestrando, nós xa estamos un pouco acostumados e conseguimos sorprender aos rivais no inicio, xa que tanto a Guitiriz como a Mondoñedo lles metimos dous goles nos primeiros dez minutos», analizó.

En una situación diametralmente opuesta están Mondoñedo y Cervo, que cierran la tabla. El Sporting Pontenova escapó de la quema, momentáneamente, tras arrancar un empate ante el Xermade.