El cantante de Heredeiros da Crus sufre un accidente cerebrovascular en pleno concierto

La Voz REDACCIÓN

CULTURA

BASILIO BELLO

Un TAC reveló que tras sus intensos dolores de cabeza estaba un vaso sanguíneo roto. Fue ingresado en la uci y ahora se recupera con reposo

30 ago 2022 . Actualizado a las 15:28 h.

El pasado viernes 19, el vocalista de Heredeiros da Crus, Javi Maneiro, se sintió indispuesto en plena actuación en Pantón. Al día siguiente, el grupo tocó en Redondela y desde entonces no ha vuelto a pisar un escenario, cancelando todos sus conciertos. El bajista de la banda, Fran Velo, ha explicado a través de sus redes sociales que durante días Maneiro sufrió fuertes dolores de cabeza, que la última vez que actuó lo hizo medicado tras una inyección de corticoides y que, cuando acudió al hospital, un TAC mostró un vaso sanguíneo roto. El cantante fue ingresado en la uci del Hospital Clínico.

«En Pantón vimos que marchara do escenario no último tema que cantamos, O fillo de Jose, algo inédito. Ao chegar ós camaríns, estaba encartado cunha toalla mollada na cabeza e unha cara de dor que non era normal —explica Velo en su Instagram—. Según dicía el, en Jalisia ao Extranxeiro sentiu un 'latijaso' tremendo que lle percorreu o pescozo ata a cabeza».

El resto de la banda creyó que había sido una contractura, pero como el dolor no remitía al día siguiente, a las ocho de la mañana, acompañaron a Maneiro al hospital de Monforte. «O concerto de Redondela estaba en dúbida, pero el non se rendía. Tomou todo o que lle receitaron e, aínda así, a dor de cabeza seguía pola noite; doíalle ao cantar e grazas a uns amigos (aos que lle dedicou Corasón de Carballo esa noite) que lle suministraron unha inxección de corticoides que el mesmo pediu, puido subir ao escenario a dalo todo», continúa relatando el bajista.

«O concerto foi un éxito, pero todos estes días atopábase peor e a dor de cabeza persistía. Despois dun TAC descubriron que lle rebentara unha vena da cabeza, e tira con el para a uci de Santiago. Agora mesmo está todo controlado e só necesita repouso, pero o desenlace puido ser fatal», añade.