Un premio nuevo distingue a título póstumo a Narf por su trabajo galego-lusófono

El galardón Embaixada da Amizade Galego-Lusófona será concedido por la Escola Oficial de Idiomas de Santiago dentro del proyecto cultural aRi[t]mar


santiago / la voz

El músico Fran Pérez, Narf, estrenará en octubre, a título póstumo, el nuevo premio Embaixada da Amizade Galego-Lusófona, concedido por la Escola Oficial de Idiomas de Santiago, dentro del proyecto cultural aRi[t]mar, que promueve el diálogo entre las culturas de Galicia y Portugal.

Se trata de un premio especial del jurado, explica el centro, que distingue iniciativas o personas que «teñan contribuído á divulgación da música e da poesía galego-portuguesa actuais, para achegar a cultura e a lingua dos dous países ao abeiro da lei Valentín Paz Andrade para o aproveitamento do ensino do portugués e os vínculos coa lusofonía». ARi[t]mar tiene apoyo de Política Lingüística, la Deputación da Coruña, el Concello de Santiago, Filoloxía de la USC, el Conservatorio de Música de Santiago y las escuelas de idiomas de Lugo y Pontevedra.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
7 votos
Comentarios

Un premio nuevo distingue a título póstumo a Narf por su trabajo galego-lusófono