Lisardo Santos (PSOE): «Eu non pacto con ninguén»

El candidato del PSOE en Sobrado pretende revalidar a alcaldía


sobrado / La Voz

Este mandato dos mociones de censura tensionaron a los 1.799 vecinos, en un concello que en el que el  PSOE tiene 4 concejales, el PP y Todos por Sobrado 2 y un edil está como no adscrito.

Hablan los candidatos a la alcaldía de Sobrado dos Monxes

Lisardo Santos (Sobrado, 1980) cualifica de «duro» o mandato, asegura que herdou un Concello paralizado e achaca a súa antecesora os retrasos que recoñece que houbo en contratación. Ante un  posible novo escenario político móstrase claro. «Eu non pacto con ninguén», advirte fronte os que auguran a entrada ao BNG na corporación.

-Que leva no programa?

-A aposta pola dinamización turística, co Sentir do Norte; a mellora das infraestruturas e as vías de acceso, e xa teño asinado coa Deputación o centro de día, tamén investir nos servizos sociais e aumentar a axuda a domicilio. 

-Que precisa Sobrado?

-O que máis, a parcelaria no maior número posible de parroquias, estamos acabando a primeira.

-Está saneado o concello?

-Estamos ben, temos un remanente de 1,5 millóns.

-Hai críticas aos concellos que acumulan e non invisten.

-Témolos porque fago ben as cousas, o Concello bloqueouno Montoro.

-Como estima o cambio de cabeza de lista polo PP, que pasa a ocupar a exalcaldesa e candidata nos anteriores comicios por Todos por Sobrado?

-É persoal que ten aspiracións privadas, ela (García Souto) aspira ao cargo, e o PP pensa que pode conseguir así máis votos. Dende que se presentou de independente a súa idea foi chegar ao PP.

María Jesús García Souto (PP): «Non hai nada e temos recursos»

María Jesús García Souto (Sobrado, 1975), tras Todos por Sobrado concurre como cabeza de lista por el PP, basa su programa en una «mellor xestión do Concello para baixar os impostos, transparencia, impulso á vivenda, dinamizar a economía e crear traballo porque non hai nada e temos moitos recursos». «Sobrado é un concello totalmente abandonado, sen servicios e sen vivenda, sen traballo e sen futuro para ninguén», dice de la situación en la que se encuentra actualmente el Concello, que asegura que está mucho peor que hace 20 años. Estima que, sin embargo, ofrece muchas posibilidades de futuro y propone modificar el PXOM para impulsar la construcción de viviendas. «É fundamental dinamizar a economía, porque temos moitos recursos, turísticos, pero tamén de agricultura e gandería», apunta la candidata popular, que cree necesario un área industrial que permita el asentamiento de empresas. También propone más servicios para los mayores y para la gente joven, por lo que ve necesario impulsar el colegio, la guardería y «dende logo construír un centro de día e unha residencia para os maiores, porque a poboación está moi envellecida, son prioritarios», afirma.

García Souto cuestiona cómo ha gestionado Santos el Concello desde que recuperó la alcaldía con la moción de censura. «Debería haber un pleno cada tres meses, e dende setembro non volvemos a ter máis, esa é a transparencia, os que convocou foron extraordinarios para elexir a xente nas mesas, e cando participamos e pedimos documentación e datos non nos responde, diálogo cero». Asegura que el pueblo está paralizado, critica que el gobierno local ni tan siquiera haya conseguido aprobar los presupuestos y dice que solo ejecutaron las obras «antes das eleccións, xa se sabe con que fin».

Jesús López (BNG): «Foi nefasto»

López (Sobrado, 1971) dice de «foi nefasto» el mandato. Considera que «tanto o PSOE como Todos por Sobrado (que agora é o PP) o único que fixeron foi pelexar pola silla, foron dúas mocións vergonzosas», asegura. Considera que el Concello necesita «moitas cousas» y cita la bajada de impuestos, tanto del IBI como del de rodaje, políticas para asentar a la gente en el rural. Por ello propone crear las concejalías de familia (para respaldo de los mayores, de las mujeres y fomentar la natalidad) y de medio rural. «Non hai e non se mira por isto», se queja.

Propone realizar la concentración parcelarias en todas as parroquias, al mismo tiempo que denuncia cómo se ejecuta la concentración de Grixalba, «leva 30 anos e seguimos así moriremos e non a vemos». Asegura que las pistas llevan 12 años realizadas y la vegetación ya se apoderó de ella. «1,7 millón se gastos nas primeiras pistas e hoxe están inservibles e non pode ser. Non se poden deixar estas cousas paradas e non facer aproveitamento», estima. El candidato nacionalista considera que hay que aprovechar el turismo para mejorar el Concello, dice que recursos como el monasterio, la laguna o el campamento romano no tienen la suficiente proyección.

Se muestra confiado no solo en entrar en la corporación sino en ir acompañado por dos o tres compañeros, pero evitar hablar de pactos. «Temos que votar primero, e veremos o que facemos», apunta.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Lisardo Santos (PSOE): «Eu non pacto con ninguén»