García Seoane tilda de «asalto en plan trumpista» la moción de censura de Sada

SADA

Ángel García Seoane, en la alcaldía de Oleiros
MARCOS MÍGUEZ

Critica al alcalde por la falta de gestión y pide al PP que evite el «golpe de Estado»

07 nov 2022 . Actualizado a las 21:35 h.

El presidente de Alternativa dos Veciños y alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, calificó este lunes, en su intervención de Radio Voz, de «asalto ao poder da casa consistorial» la presentación de una moción de censura en Sada, encabezada por los dos concejales de su partido, cinco del PP y dos del PSOE. Consideró que la situación es «esperpéntica» y dice que se agudizó desde septiembre, aunque reconoció que ya había problemas antes.

«Estes partidos fan un asalto en plan trumpista», afirmó sobre los que presentan la moción, que recordó que, en su caso, había desautorizado hace un mes, cuando comenzó a plantearse la posibilidad públicamente. «Esta santa campaña cargada de odio visceral ante a persoa do actual alcalde, non é unha situación de políticos, senón de impresentables que odian as persoas», consideró, pero no exculpó al regidor, que considera que «algo de culpa ten». Una cuestión que vinculó con el «desgoberno e falta de xestión, a pesar de ter maioría para gobernar, que lla demos nós, Alternativa dos Veciños». Para García Seoane, Benito Portela no solo demostró «mala xestión» este mandato, sino también el anterior, en el que además del apoyo del BNG, igual que ahora, tenía el del PSOE.

«Non se atenderon os equipamentos, os servizos de Sada, Benito preside un goberno apático, que leva tempo dedicado a organiza festas e eventos, pero a vida de Sada non se arranxa con iso, está moi ben entreter a xente, aos veciños, pero o que está demostrado é que non hai capacidade de xestión ante outros organismos que levan anos ignorando aos sadenses, porque tampouco dende o Concello se move ninguén», estimó. Entre los problemas no resueltos citó la canalización del río Maior, para evitar inundaciones, la gestión de los colectores de agua, los retrasos en la depuradora de agua, «a xestión nefesta ante Costas para recuperar a praia de Sada», abandono de La Terraza y accesos «miserentos» a Sada, falta de aceras o el abandono de La Sociedad, cuya sede social está amenazada de derribo.

«Alternativa dos Veciños participa neste goberno con dous concelleiros que o pobo nos concedeu, marxinándonos nas tareas de goberno, segundo a nosa voceira e algo diso houbo, pero máis nos marxinou esta concelleira, que eu presentei en Sada e é a promotora da moción de censura, ten un odio tremendo as persoas, é un machismo á inversa», apuntó, aludiendo a María Nogareda. Aseguró que «non fai caso a ninguén, demoslle directrices constantemente dende o partido e ignorounas continuamente, ata chegou a facer declaracións contra min, falando de politica "barriobajera" cando se refería a min», cuestionó y dijo que nunca contó con los compañeros que tienen en Sada y que nunca los reunió. «Este tipo de persoas hai que erradicalas da política, Alternativa acordou dalas de baixa do partido de forma inmediata, igual que ao concelleiro que o secunda», dijo. Asimismo, dijo que espera que «o PP, que ten cinco concelleiros, impida este golpe de Estado en Sada e reconduza a situación, ao mesmo que debería facer o PSOE e de non facelo deberían absterse de presentar candidatura nas vindeiras eleccións», apuntó.

García Seoane, presidente de Alternativa dos Veciños, con María Nogareda, cuando fue presentada como candidata a la alcaldía de Sada.

Alternativa hace efectiva la expulsión de sus dos ediles en Sada por «tránsfugas»

D. Vázquez

Alternativa dos Veciños presentó este lunes un escrito en el Concello de Sada para comunicar oficialmente la expulsión del partido de los concejales María Nogareda y Breogán Blanco. Dice que ambos «que de ter un mínimo de dignidade deberían entregar as súas actas e dimitir». La formación precisa que «de xeito inmediato, deixan de pertencer ao grupo político municipal de Alternativa e pasarán a ter consideración de non adscritos».

«Nogareda e Blanco convertéronse en tránsfugas ao promover unha moción de censura contra o goberno do que forman parte», remarcan desde la formación. Justifican esta medida porque entienden que «aproveitándose do cargo ao que accederon en representación de Alternativa dos Veciños, están a participar nunha operación antidemocrática motivados pola ambición persoal de ostentar durante uns poucos meses a alcaldía».

Seguir leyendo