Un grupo de mujeres constituye la Rede Feminista Sadense

Llevan trabajando en el proyecto desde finales de verano


Sada / La VOz

La Rede Feminista Sadense acaba de constituirse en Sada tras un trabajo previo desde finales de verano. Su primera imagen pública es delante de la única estatua que homenajea a una mujer en Sada, la de Francisca Morlán «Temos un obxectivo común que nos une, e é traballar na erradicación da desigualdade en todos os ámbitos e contra a violencia de xénero en todas as súas manifestacións», explica la presidenta de la entidad, Marica Diz, que indica que pretenden llevar a cabo proyectos locales y coordinarse con el movimiento feminista gallego.

«Trátase dunha asociación aberta na que teñen cabida todas as persoas interesadas en traballar man a man a prol da igualdade», resalta, remarcando que quieren unir distintas sensibilidades. «Temos a convicción de que debemos traballar colectivamente na defensa da igualdade e dos dereitos das mulleres xa que xuntas, dentro da nosa diversidade, sumamos e somos máis fortes», considera Diz.

La entidad ha habilitado un correo para que las personas interesadas en participar se pongan en contacto: redefeministasadense@gmail.com.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
7 votos
Tags
Comentarios

Un grupo de mujeres constituye la Rede Feminista Sadense