Las posibilidades del turismo sostenible de la Reserva da Biosfera

Nava Castro destaca en Sada que este tipo de elementos permite mejorar la vida de la población y funciona como elemento tractor en el rural

.

Sada / La voz

La directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, destacó hoy el papel do patrimonio natural, ambiental y cultural de las Reservas da Biosfera en Galicia para diversificar la actividad turística y favorecer una oferta de turismo sostenible, que respete la singularidad de esas zonas, mejore la calidad de vida de la población y actúe como elemento tracto de la economía del rural gallego.

Nava Castro participó hoy en la inauguración en la primera Conferencia de Turismo Sustentable na Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, que se celebra durante dos jornadas en la Casa da Cultura de Sada.«É a nosa grande aposta de presente e de futuro e esa é tamén a razón pola que a paisaxe é un dos elementos aos que máis importancia estamos a conceder na Estratexia do turismo de Galicia 2020, o documento que guía o noso traballo para consolidarnos como un destino de calidade e sustentable», indicó en una charla en la que también participó el diputado provincial, Xosé Regueira; el presidente de la Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, Jose Antonio Santiso Miramontes, y el concejal de Turismo de Sada, Liss Becerra.

Nava Castro señaló a la Reserva Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo como «escenario perfecto para complementar e diversificar a oferta turística galega».

Por su parte el responsable del área de Turismo de la Diputación, Xosé Regueira, señaló que «é preciso reflexionar sobre novas fórmulas turísticas que se centren máis nos datos cualitativos e non nos cuantitativos» y consideró que «en toda Galiza temos recursos de calidade dabondo para mellorar dun xeito sostible». Regueira lamentó la «escasa presenza que teñen neste tipo de encontros do mundo empresarial, apostando por unha maior implicación nos foros “tanto por parte das Administracións como por parte do sector privado».

«O turismo é unha peza clave do que vai ser a Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo nun futuro», también consideró Santiso Miramontes. También puso en valor la marca registrada de la Reserva de Biosfera como una forma de llegar a la gente. «Comezamos a traballar co sector primario para chegar a introducirnos na restauración, estamos intentando conseguir que existan establecementos hostaleiros que conten co noso selo de calidade porque traballan exclusivamente cos nosos productos», apuntó.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Tags
Comentarios

Las posibilidades del turismo sostenible de la Reserva da Biosfera