Oleiros presentará un recurso contra la huella sonora por las casas de O Seixo y Montrove

«Coa ampliación da pegada do aeroporto están hipotecándose centos de propiedades urbanas», señala el regidor


Oleiros / La Voz

El Ayuntamiento de Oleiros presentará un recurso general contra la huella sonora que recoge el conjunto de viviendas y solares afectados en las zonas de O Seixo y Montrove. Desde el Concello avanzan que esta actuación «non impide que calquera persoa propietaria afectada a nivel individual tamén presente o seu correspondente recurso antes do 4 de decembro ante a dirección x

Xeral de aviación civil do Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda urbana».

El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, matiza que esta medida no pretende ser ningún ataque del Concello a una infraestructura como Alvedro. «Non estamos falando de ir contra o aeroporto, pero si de defender as propiedades dos veciños porque coa ampliación da pegada sonora están hipotecándose centos de propiedades urbanas, ás que se lle van a poñer serias restricións ou imposibilidade de construír no futuro», indicó el regidor oleirense.

Al margen de este recurso también se prevén medidas correctoras para el aislamiento acústico. «Porque tampouco se aclara que pasa coas vivendas xa edificadas e o incremento de medidas de insonorización no interior das edificacións», dijo Ángel García Seoane.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Oleiros presentará un recurso contra la huella sonora por las casas de O Seixo y Montrove