Oleiros multa con 30.000 euros a maderistas por el daño a caminos

D. Vázquez OLEIROS / LA VOZ

OLEIROS

Expedienta a quien no pide licencia y advierte de robos

07 feb 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Oleiros vincula daños en el viario público con la acción de los maderistas que no piden licencias para las talas. «Ímoslle meter uns paquetes que van a saber o que vale un peine», advirtió ayer el alcalde, Ángel García Seoane, que apuntó que «non poden vir ao asalto ao Concello a facer o que lles da a gana, e aínda peor se rouban madeira». Reconoció que se han detectado casos de sustracciones, aunque matizó que los propietarios deben preocuparse por sus fincas, y apostilló que, si bien, la Xunta no reclama autorización para las talas, desde el Concello sí se exige. «Isto non é o oeste, na Xunta lles informaron de que non fai falta pedir permiso, pero aquí hai que pedilos», indicó .

«Os que tramitaban todo eran os madeiristas, e os que veñen non tramitan nada, non piden permiso e cortan a madeira», comentó el regidor, que puntualizó que de los cuatro expedientes que tienen abiertos toda la madera prima era para el mismo comprador. «Neste momento temos catro madeiristas localizados, que van levar unhas sancións que valen máis do que vale a madeira toda que cortaron nos montes», advirtió cifrando en más de 30.000 euros las multas a las que se enfrentan.

Picudo en Mera

Por otra parte, el Concello de Oleiros detectó esta semana seis palmeras infectadas por el picudo en Mera y sus propietarios recibirán, de manera inmediata, el protocolo de eliminación que deben realizar. Todos los ejemplares deben ser talados a través de una empresa especializada, según estipula la Consellería de Medio Ambiente.

El gobierno local apunta que el picudo seca las palmeras y que lo que se busca con esta medida es que no salte a otros ejemplares del municipio. «É obrigatorio para quen ten unha palmeira enferma eliminala», afirmó el alcalde, Ángel García Seoane.

García Seoane cuestiona la obra del comedor del Valle Inclán

El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, rechazó que estuviesen finalizadas las obras en el comedor del centro escolar Valle Inclán, que visitó «Estiven vendo a chapuza que se fixo alí, é tremenda, deberon traer un ferreiro para facer un moble de carpintería», consideró.

El regidor indicó que la obra presenta «unhas deficiencias tremendas, entra a auga cando chove dentro do comedor, non deixaron os enchufes para poñer o office, non deixaron a forza eléctrica suficiente para elo, conectaron as fecais coa auga da chuvia, a parte de arriba nin se recebou sequera», dijo. «Hai unha serie de anomalías que lles pedín ao delegado que viñera a velas e falar de como se van a solucionar estes problemas para que o comedor funcione dunha vez por todas no seu completo ámbito», apuntó y reconoció que «non está ben feita».