«Vaia Reis acabamos de ter», afirma García Seoane sobre la licitación del Sol y Mar

D. Vázquez OLEIROS

OLEIROS

García Seoane, durante la protesta que realizó para demandar el inicio de las obras
García Seoane, durante la protesta que realizó para demandar el inicio de las obras Ángel Manso

El regidor estima que las obras comenzarán después del verano

03 ene 2020 . Actualizado a las 18:45 h.

El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, se congratuló de la licitación de la obra del Sol y Mar. «Vaia Reis acabamos de ter», reconoció el regidor que dijo que «é unha obra moi esperada, porque estamos a falar do 2004, cando nós empezamos a demandar», recordó y apuntó que en el 2007 se iba a hacer el proyecto, pero no se realizó por la crisis y considera que «despois da batalla que se deu, temos que felicitarnos todos».

Respecto a los plazos, indicó que tras salir a licitación «xa non hai volta atrás, se adxudica, pero non empeza nin hoxe nin mañá, nin dentro de catro meses, é unha obra moi importante, ten que comunicarse no boletín da comunidade europea, uns catro meses ou así para a licitación, para o mes do maio ou xuño estarían estudiando as ofertas para adxudicala en pleno verano e tería que comezar en setembro ou outubro» , dijo, al mismo tiempo que se mostró satisfecho de los avances en la vía Ártabra.

«Son noticias boas todas, son redes importantísimas para a comunicación da comarca da Coruña e non se entiende como pode haber concellos que estean en contra desas infraestruturas», indicó sin citar a Cambre por su oposición al trazado propuesto por la Xunta a su paso por el municipio. «Non son obras para Oleiros, ni a da N-VI nin a da vía Ártabra, son obras para os cidadáns que entran e saen a Coruña a distintas horas», apuntó y reconoció que la N-VI con 50.000 vehículos al día y la carretera de Santa Cruz, que aporta otros 26.000, convierten a A Pasaxe en una de las zonas con más tráfico de Galicia. «Estas dúas obras son unha realidade e son imparables», consideró.