García Seoane sobre la bandera: «As estrelas non son nin amarelas nin plateadas, son incandescentes»

El alcalde de Oleiros niega cualquier parecido con la bandera de Cuba y asegura que no la cambiarán


Oleiros / La Voz

«Hai 15 anos que se aprobou en pleno a nosa bandeira, non sei a que ven esta polémica», explicó el alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, en respuesta a la exigencia de la Xunta de que la bandera del municipio incluye símbolos prohibidos. «E eu estou contra os reis e os condes... non ten sentido que teña que ser un funcionario o que diseñe a bandeira de Oleiros, é a corporación», explicó antes de acusar al portavoz del PP, José Bonome, de «difamar ao dicir que a nosa é unha bandeira castrista ou que somos unha colonia de Cuba, son idioteces alarmantes de políticos mediocres».

Aseguró que el Concello no corregirá la insignia: «É un pano verde e as estrelas non son nin amarelas nin plateadas, son incandescentes».«Que collan a bandeira de Cuba e a comparen coa nosa, non ten nada que ver», espetó.

La Xunta no reconoce la bandera «castrista» utilizada por Oleiros

La Voz

La Administración autonómica, tras una denuncia del PP, advierte al Concello sobre las consecuencias de su uso

La Xunta ha advertido al Concello de Oleiros por el uso de una bandera no aprobada y le indica que mantenerla puede tener consecuencias. Lo hace tras una denuncia del PP. Los populares de Oleiros trasladaron al gobierno autonómico que el ejecutivo local emplea una enseña «castrista» y no está cumpliendo el requerimiento realizado desde la Dirección Xeral de Administración Local el pasado 4 de septiembre para que desista de su uso.

A raíz de dicha denuncia, la Dirección Xeral de Administración Local de la Xunta remitió un escrito al Concello de Oleiros en el que dice textualmente: «Poño no seu coñecemento que a bandeira que ese concello está empregando é un símbolo prohibido nos termos establecidos no artigo 3 do Decreto 19/2010, do 11 de febreiro, polo que se aproba o regulamento de símbolos das entidades locais de Galicia, xa que nin foi aprobada polo Consello da Xunta nin pola Administración do Estado».

Seguir leyendo

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Tags
Comentarios

García Seoane sobre la bandera: «As estrelas non son nin amarelas nin plateadas, son incandescentes»