Oleiros amenaza con denunciar a la Xunta por malversación de fondos en la Casa do Mar de Mera

Antón S. Rodríguez OLEIROS / LA VOZ

OLEIROS

CÉSAR QUIAN

Señala que el centro de mayores sigue sin abrir al público pero ya han contratado a dos personas

11 jul 2019 . Actualizado a las 18:05 h.

El Concello de Oleiros está a punto de abrir un nuevo frente con la Xunta. Esta vez, el gobierno que dirige Ángel García Seoane, recordó que el gobierno autonómico realizó una obra en la Casa do Mar de Mera, «financiada con fondos europeos», con el objetivo de crear un centro de día para personas mayores. Pero el gobierno oleirense denuncia que actualmente «este edificio público atópase infrautilizado», asegura que «conta con dúas persoas en nómina e non está a prestar os servizos polos que a Unión Europea subvencionou á Xunta».

En el año 2016, el Concello solicitó a la Xunta que le cediera el edificio para uso vecinal. Finalmente, la Administración autonómica optó por firmar un convenio con el Ayuntamiento para cofinanciar con 110.000 euros la adquisición del nuevo centro social para las entidades de Mera.

«Dous anos despois da sinatura, a Xunta aínda non lle pagou ao Concello de Oleiros ese diñeiro, pero o que non imos tolerar é que a Casa do Mar siga baleira con dúas persoas alí cobrando, sen actividade ningunha», dicen.