La biblioteca de Miño acoge este agosto «Aquela nena de Sarria», centrada en Xela Arias

d. v.

MIÑO

CM

La inauguración tuvo lugar este martes

17 ago 2021 . Actualizado a las 19:24 h.

 La biblioteca municipal Concepción Arenal de Miño acogerá hasta finales de agosto la exposición Aquela nena de Sarria, promovida por el Colectivo Egeria y que se centra en la vida y obra de la poeta homenajeada este año en Día das Letras Galegas, Xela Arias.

A la inauguración asistieron el alcalde de Miño, Manuel Vázquez Faraldo; la coordinadora provincial de los equipos de dinamización lingüística de la Xunta, Pura Galán Boutureira; el presidente del colectivo Egeria, Xulio Xiz; la concejala de Cultura, Catalina Morado; y la autora de las ilustraciones de los paneles, Sabela Arias.

Xulio Xiz recordó que «esta exposición está percorrendo a provincia de Lugo e aquí fixemos unha excepción pola relación histórica que ten Lugo con Miño» y la calificó como «alegre e xuvenil, reivindicando as orixes lucenses de Xela».

Manuel Vázquez Faraldo agradeció que «contasen a Miño como outro punto máis da provincia de Lugo xa que o noso municipio ten unha importante relación con moitos lucenses que viñeron aquí a veranear ou a traballar» y expresó su deseo de que «esta exposición sirva como punto de partida para volver a dinamizar este centro social e cultural que estivo relativamente parado no último ano e medio de pandemia».

Por su parte, Pura Boutureira destacó que «esta exposición se diferencia de todas las demás sobre Xela porque recoge aspectos del legado que dejó a escritores, poetas e incluso a los escolares».

Además, Sabela Arias explicó que «foi un pracer para min poder facer algo así». «Cando me atopei coas fotos de Xela pensei que tiña que trasladalas ao mundo da ilustración con pequenos cambios, representando a normalidade da vida de calquera neno ou nena de Galicia dqueles anos porque todos temos fotos dese estilo», destacó.