Las cinco parcelas de Costa Miño serán oficialmente propiedad del Concello

La Voz MIÑO

MIÑO

CESAR QUIAN

El gobierno local propondrá al pleno que otorgue facultades al alcalde para firmar la escritura que formaliza la dación en pago de las parcelas

12 jul 2021 . Actualizado a las 14:49 h.

El Concello de Miño tiene previsto inscribir en el Registro de la Propiedad las cinco parcelas en Costa Miño titularidad de Martinsa Fadesa S.A. que estaban hipotecadas a su favor y que pasen así a formar parte del inventario del patrimonio municipal.

Para ello, el gobierno local propondrá al pleno que se faculte al alcalde para firmar la escritura en la que se formaliza la dación en pago de las parcelas gravadas con garantía hipotecaria a favor del Concello de Miño, que son: las del campo de golf, una parcela para uso comercial, otra con destino a determinar y la última que ya cuenta con las estructuras de 20 viviendas pareadas.

Sobre las intenciones que el Concello tiene con respecto a esas propiedades el alcalde de Miño, Manuel Vázquez Faraldo, explica que «no caso do campo de golf a nosa intención é que siga a cargo dos actuais xestores» y espera que «a demandada instalación comercial para a urbanización poida ser pronto unha realidade».

Además, recuerda que «tamén servirán para responder á actual demanda de viviendas que existe para la zona e para dotar a Costa Miño doutros servizos, polo que son decisión que claramente redundarán nun beneficios para os veciños e veciñas da urbanización».

El regidor destacó que «isto súmase á revitalización gradual que está a ter Costa Miño a través das xestións levadas a cabo polo goberno local e contribúe a completar a urbanización, sacando vivendas ao mercado e dotándoa de servizos dos que actualmente non dispón».