Sánchez Oroza concurrirá a las municipales con Xuntos por Miño

El alcalde crea una plataforma vecinal para «soldar a fractura social» del concello


Miño / la voz

La maquinaria electoral para las próximas municipales ya está en funcionamiento y en Miño habrá una nueva opción a las urnas, ya que el alcalde, Ricardo Sánchez Oroza, concurrirá con Xuntos por Miño. Tras el encontronazo con CxG con quien concurriera a las elecciones, Sánchez Oroza llevaba a cabo su gestión política, hasta el momento, bajo el paraguas de Miño Plataforma Aberta.

La nueva formación arranca como plataforma vecinal y se marca como fin principal «o benestar da veciñanza en todos os aspectos preocupantes do día a día, coa vocación de aglutinar inquietudes, facendo partícipe a toda a cidadanía e construíndo un proxecto político enriquecedor que marque o futuro da nosa veciñanza, ao tempo faga de Miño unha referencia entre os concellos da bisbarra».

«Nace coa vontade de soldar a fractura social que se evidencia en Miño, agora como consecuencia das expropiacións de Fadesa e da crise económica e social que desde hai anos vimos sufrindo», puntualiza la formación. Aunque no se ha hecho público quién conforma Xuntos por Miño, desde su coordinadora se remarca que de cara a la próxima legislatura «é importante alcanzar unha forte presenza no goberno municipal, para -como xa fixemos nestes catro anos- influír claramente na política municipal, impedindo así que tanto o PSOE como o PP decidan en solitario as políticas no noso Concello, políticas que con toda seguridade, de non ser pola nosa presenza, responderían a intereses partidistas, en contraposición polo tanto e lonxe das necesidades e do benestar de todos os cidadáns, con independencia do seu voto».

Para dar a conocer la formación, la coordinadora llevará a cabo asambleas vecinales para presentarse y recabar las demandas vecinales con las que elaborar «o programa político para a lexislatura 2019-2023» y del que avanzan que tendrán como principales ejes: los asuntos sociales, la educación, cultura, deportes, territorio y medio ambiente, economía y fiscalidad. En este sentido, avanzan que hay que «seguir loitando para que o Estado condone a débeda de Fadesa, tal e como propuxemos hai pouco nunha moción ao pleno».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
8 votos
Comentarios

Sánchez Oroza concurrirá a las municipales con Xuntos por Miño