La Diputación financia con 58.000 euros actividades en el Museo Etnográfico de Mesía

d. v. MESÍA

MESÍA

La entidad valora su importancia en la formación de los escolares

05 ene 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La Diputación de A Coruña destina 58.277 euros a financiar el programa anual que se leva a cabo en el Aula da Natureza del Museo Etnográfico das Brañas de Valga durante el 2021.

El presidente de la Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, y el alcalde de Mesía, Mariano Iglesias, firmaron el convenio de colaboración entre ambas entidades, que ya fue respaldado por el pleno provincial.

La Diputación asume el 80 % del coste de las actividades, que incluyen desde cursos a conferencias, talleres, exposiciones, jornadas y visitas. González Formoso destacó a «gran labor divulgativa que leva a cabo o Concello de Mesía a través desta Aula da Natureza e tamén no ámbito educativo xa que, ano tras ano, achéganse ata alí centos de escolares para coñecer mellor o entorno que os rodea». Por su parte, Mariano Iglesias agradeció la colaboración «para facer posible esta programación nunha instalación pola que desde o Concello apostamos moi forte xa que nos aporta un gran valor educativo e tamén medioambiental».