Caínzos, el alcalde vespertino del área de A Coruña

D. Vázquez CURTIS

CURTIS

Javier Caínzos (PP) fue el último alcalde de la comarca coruñesa en recibir el bastón de mando, ya que la investidura se celebró a las siete de la tarde.
Javier Caínzos (PP) fue el último alcalde de la comarca coruñesa en recibir el bastón de mando, ya que la investidura se celebró a las siete de la tarde. D. Vázquez

Defendió un municipalismo «con personalidade propia» para llevar los proyectos adelante

17 jun 2023 . Actualizado a las 21:00 h.

Curtis optó por un pleno vespertino, a las 19.00 horas, que el reelegido alcalde, el popular Javier Caínzos, justificó para que no supusiera un problema para los concejales que tenían ocupaciones laborales por la mañana.

En su intervención, Caínzos agradeció a todos los «veciños e traballadores» que lo acompañaron en sus 22 años como regidor. «Síntome plenamente orgulloso deste reto e estou enormemente agradecido a tantas e tantas persoas que durante os anos de goberno me deron o seu apoio e confianza, compartiron conmigo o traballo a prol da prosperidade e o benestar dos curtienses», indicó.

«Nos últimos anos xuntos fomos capaces de xerar un novo escenario de dinamización económica, de benestar social e cultural, que xerou emprego, riqueza, e crecemento ademais de moita ilusión, o que será fundamental para impulsar os distintos sectores locais»", consideró. Asimismo, afirmó que defiende «unha forma responsable, eficaz e próxima de facer e entender a política» y apostilló que hay que entender el rural como un territorio de oportunidades. «Demostramos o noso compromiso cos veciños e veciñas de Fisteus, Foxado, Lourdes e Santaia e cos pobos de Curtis e Teixeiro. Traballamos con responsabilidade e entre todos fixemos da unidade o noso principal argumento de fortaleza como Concello», añadió Caínzos, quien consideró que Curtis se ha convertido en referente para otras localidades.

«O municipalismo require de persoas e gobernos con personalidade propia que non estean á sombra de ninguén para ter autonomía política e consolidar os grandes proxectos», apuntó. El dirigente popular gobernará con ocho concejales y con una oposición conformada solo por el BNG, que tiene tres ediles.