Feijoo respalda a los candidatos de Cambre y Culleredo

La Voz CULLEREDO / LA VOZ

CULLEREDO

MARCOS MÍGUEZ

El presidente destacó la valía de Izaskun García y Juan Ábalo

18 dic 2018 . Actualizado a las 12:48 h.

Las listas municipales del PP en Cambre y Culleredo serán encabezadas, respectivamente, por Izaskun García y Juan Ábalo. Ayer, estos candidatos recibieron el apoyo del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, y del presidente provincial del partido, Diego Calvo.

El primero destacó «o peso destes dous municipios na área metropolitana da Coruña» que, tal y como puntualizó, «precisa máis gobernos do Partido Popular para recuperar o impulso e a proxección que merece e contar así con mellores servizos e infraestruturas e para rematar dunha vez por todas co bloqueo ao que os someten os alcaldes de Cambre e Culleredo».

Mostró su confianza en Izaskun García «para cambiar deixamento e o pasotismo por traballo, gañas, ilusión e por converter Culleredo no concello que queren os veciños»; y en Juan Ábalo, «para mudar o desgoberno e as continuas leas internas do Concello por un goberno estable e centrado unicamente nos seus veciños».

Por su parte, el presidente del PP en la provincia, Diego Calvo, aseguró en el mismo acto que los candidatos populares «son la fuerza que estos concellos necesitan para salir de la parálisis en la que viven sumergidos» y subrayó que los vecinos no pueden seguir siendo «perdedores».