Los furtivos asaltan de nuevo O Burgo para robar el marisco

Emiliano MOuzo A CORUÑA / LA VOZ

CULLEREDO

Los furtivos, bien equipados, hasta con tablas de surf, camparon a sus anchas ayer en O Burgo.
Los furtivos, bien equipados, hasta con tablas de surf, camparon a sus anchas ayer en O Burgo. P. Rodríguez< / span>

Los profesionales denunciaron ayer la presencia de una decena de ilegales en el estuario cogiendo «os últimos exemplares»

03 nov 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Los furtivos volvieron a tomar ayer los bancos marisqueros de O Burgo. «E ninguén toma medidas ao respecto», señalaron los profesionales viviendo en primera persona como los ilegales se llevaban ayer por la mañana «o último marisco que había na ría».

Aunque la bajamar no es grande, los ilegales se acercan igual a la ría. «Aínda que o mar estea cheo. Que máis lle da a eles, o asunto e coller as ameixas e o escaso berberecho que nos queda, tanto sexa grande como pequeno», dijeron los autorizados, de a pie y de a flote, para faenar en la ría de O Burgo.

Y lo explican: «Nós baixamos coas mareas grandes aos bancos marisqueiros. A baixamar permítenos traballar en condicións para coller o marisco en situacións de traballo razoables, pero observamos que cada día que pasa logramos un do 80 % menos da cantidade do que temos permitido». Ayer veían indefensos como los furtivos les esquilmaban «as últimas ameixas e berberechos».

«Xa non podemos máis»

Ya no saben a quién recurrir, y, a pesar de su enfado, alaban el trabajo de los Gardacostas de Galicia: «Fan un traballo extraordinario, xunto coa Garda Civil e coa Policía Autonómica, pero continúa sendo insuficiente». Creen que la solución, «é vixiar aos compradores, grandes e famosos restaurantes e grandes depuradoras que lles compran o marisco aos furtivos».

Los profesionales de O Burgo le recuerdan a estos compradores que el estuario marisquero está catalogado «como zona B, e aqueles que compren o marisco sen pasar por depuradora están poñendo en risco a saúde dos seus comensais, e creemos que a Xunta ten que poñer coto a esta situación», subrayaron.