Ayuntamiento y Diputación promocionan A Coruña en la feria CM Málaga

Redacción A CORUÑA

A CORUÑA CIUDAD

cedida

Destacaron el potencial cultural de la ciudad como un «destino turístico multiexperiencial»

22 jun 2021 . Actualizado a las 16:28 h.

La alcaldesa de A Coruña, Inés Rey, destacó en su intervención este martes en la feria CM Málaga la riqueza y singularidad cultural de la ciudad. «Desde A Coruña entendemos e defendemos o turismo cultural como unha grande oportunidade para achegar a nosa singularidade e identidade como cidade convidando a descubrir un destino de enorme riqueza patrimonial e cunha oferta cultural única e variada nun espazo facilmente transitable a pé e que conta con infraestruturas turísticas de calidade para acoller un turismo que apela os cinco sentidos», señaló.

Inés Rey participó en una mesa de debate sobre la dimensión turístico-cultural en las nuevas urbes junto a su homólogo en Málaga, Francisco de la Torre, el alcalde de Logroño, Pablo Hermoso, y la alcaldesa de Teruel, Emma Buj. Inés Rey estuvo acompañada por el vicepresidente y diputado de Turismo coruñés, Xosé Regueira.

La alcaldesa apuntó que en los últimos años «A Coruña posicionouse como un destino turístico multiexperiencial, onde a cultura é un dos seus principais reclamos». Destacó la oferta museística científica, única en España: «A nosa museografía é innovadora. Os nosos museos son espazos singulares en localizacións á altura dos seus contidos». «A Casa das Ciencias é unha caixa de sorpresas no corazón dun dos pulmóns verdes da cidade, a Domus domina a baía do Orzán como unha catedral adicada ao ser humano e o Aquarium Finisterrae directamente introdúcese no Atlántico», añadió.

Indicó también que uno de los objetivos de su gobierno es «mellorar o posicionamento da Coruña como destino cultural e creativo, cunha proposta que responde a un profundo sentimento de responsabilidade e de visión de futuro». «Entendemos que o potencial dunha cidadade como a nosa reside precisamente en facer vivir unha experiencia única, en potenciar o que somos e o que nos distingue, e iso pasa indubidablemente pola transformación dixital e a actualización constante», apuntó.

El vicepresidente y diputado de Turismo de la Diputación coruñesa, Xosé Regueira, destacó que el interés que despierta la Ruta Picasso en CM Málaga responde a un nexo de especial interés entre A Coruña y Málaga: «Unha relación natural de aproveitamento de sinerxias entre dúas cidades que están marcadas na biografía dun artista mundial que naceu en Málaga e pasou a súa infancia na Coruña, onde realiza a súa primeira exposición», señaló.  

Regueira, que mantuvo durante estos días distintos encuentros con el objetivo de promocionar distintos recursos de turismo cultural de A Coruña, hizo un balance positivo de la participación en la feria CM Málaga y destacó el interés de la promoción de recursos culturales para la recuperación del sector turístico: «Poñendo en valor os centros culturais, os museos e a arte pública no deseño das cidades do futuro», dijo.