García Comesaña: «É certo que na área da Coruña a baixada non vai todo o rápido que nos gustaría»

La Voz A CORUÑA

A CORUÑA CIUDAD

El conselleiro visitó el Comité Cidadán Antisida da Coruña
El conselleiro visitó el Comité Cidadán Antisida da Coruña César Quian

El conselleiro de Sanidade reconoce que «preocupa que o esforzo feito poda verse malgastado se no Nadal volven as aglomeracións»

30 nov 2020 . Actualizado a las 13:51 h.

El conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, habló este martes en A Coruña sobre la situación de la pandemia en Galicia con la vista puesta en el 4 de diciembre, fecha que se trazó para intentar «resetear o sistema» y volver a cifras anteriores a esta segunda ola. Dejó claro que «cada día», el comité clínico analiza los datos y que si hay una «boa evolución» no se descarta un alivio en las restricciones aplicadas en las ciudades. «Facer unha foto homoxénea en Galicia non é doado, xa que hai situacións diversas», explicó García Comesaña que, a grandes rasgos, indicó que se podría decir que se está dando una «situación estable no decrecemento das infeccións».

Destacó que hay zonas que tienen una evolución «moi boa», como Santiago y Ourense. En el caso de A Coruña, afirmó que se aproxima a los datos de las citadas áreas, aunque la bajada de casos «non vai todo o rápido que nos gustaría». El conselleiro apuntó a municipios en los que las limitaciones de movilidad se aplicaron más tarde, que han tenido un impacto importante en la presión hospitalaria: «Cando hai contaxios, unha porcentaxe inevitable acaba en hospitalizacións e ingresos nas ucis». Ahora mismo, en la comunidad, se está «un 57 % por debaixo do pico máximo na ocupación de camas de uci e nun valor semellante nas de hospitalización».

La Navidad

La cercanía de la Navidad no pasa desapercibida. Todo el mundo tiene claro que no serán unas fiestas típicas y se «intentará garantizar» que no se pierda «todo o que se conseguíu con este esforzo importante dos cidadáns». Por eso, admitió que en la Administración prefieren ser «precavidos» y están valorando «posibilidades para poñer elementos que axuden a que non se volvan a producir situacións como as que vivimos hai unhas semanas. Preocupa que o esforzo poida verse malgastado se no Nadal volven as aglomeracións».