La Xunta avanza que licitará en diciembre varios proyectos del Novo Chuac

la voz A CORUÑA

A CORUÑA CIUDAD

MARCOS MÍGUEZ

La conselleira de Infraestructuras resaltó que el Ayuntamiento de A Coruña aún no les ha remitido ninguna «resposta ao respecto de pretender asinar este convenio»

27 nov 2020 . Actualizado a las 14:13 h.

La conselleira de Infraestructuras y Movilidad, Ethel Vázquez, ha asegurado este viernes que «en A Coruña o prioritario é o Novo Chuac que é a obra más necesaria en toda a área. Elevamos o noso compromiso a rango de lei, onde nos comprometemos con máis de 431 millóns de euros para executar o novo centro hospitalario. É un proxecto no que estamos volcados e que non admite nin perder tempo nin ter dúbidas nin retrasos». De esta forma ha querido responder a las declaraciones emitidas por Voces de A Coruña de la alcaldesa, Inés Rey, en las que se mostró dispuesta a «firmar mañana mismo» el convenio que impulse su construcción

En este sentido, Vázquez ha resaltado que «nós fixemos unha última proposta ao Concello de A Coruña, onde están clarísimas as inversións da Xunta de Galicia, que como digo están na Lei de Presupostos e polo tanto ten o compromiso de maior rango legal posible. O certo é que non temos resposta ao respecto de pretender asinar este convenio». Por ello, la conselleira ha avanzado que darán «un paso adiante importante coa licitación de xeito inmediato en decembro dos proxectos das seguintes fases. ademais de analizar as posibles demolicións que se poidan facer de forma paralela».

Así se ha pronunciado después de mantener una reunión con el decano del Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos, Enrique Urcola, en A Coruña. Vázquez ha recordado que el proyecto de Ley de Presupuestos de la Xunta para el año 2021 recoge una inversión de más de 19,3 millones de euros en el Plan Director del Hospital Público de A Coruña. Para esta licitación, Vázquez ha solicitado la «colaboración» del sector de la arquitectura y de la ingeniería para crear «equipos multidisciplinares» con el fin de estudiar la ejecución de los trabajos.