Sanidade mantiene las restricciones en los barrios más afectados de A Coruña y en Arteixo

Reconoce que la evolución es favorable, pero «o brote non pode considerarse como controlado»

Una enfermera toma una muestra esta semana en el covid-auto del Meixoeiro
Una enfermera toma una muestra esta semana en el covid-auto del Meixoeiro

A Coruña

La reunión del comité técnico de la Xunta celebrada este miércoles determinó que en el área sanitaria coruñesa todo quedará como hasta ahora. No hay nuevas restricciones ni se quitarán las que ya hay impuestas.

Según el informe, «obsérvase nesta comarca a tendencia descendente da incidencia acumulada diaria a 3 e 7 días, que tamén se observa en liñas xerais nos valores de taxa diaria recollidos. Igualmente, o número reprodutivo instantáneo e o seu intervalo de confianza están por debaixo de 1».

Asimismo, los técnicos recuerdan que la taxa a 14 días «é dun valor menor que o observado nas dúas semanas anteriores pero que segue a ser máis alta que a taxa global de Galicia para o mesmo período temporal».

Recuerdan que «as taxas máis altas seguen a observarse nos concellos de Arteixo e A Coruña», pero a pesar de mejora de la situación epidemiológica en la comarca, «este brote non pode considerarse como controlado. Segue a ter características de alto ou medio risco»

As taxas máis altas seguen a observarse nos concellos de Arteixo e A Coruña»

En definitiva, «tendo en conta que os casos seguen a concentrarse en determinadas zonas da cidade da Coruña e no concello de Arteixo, o informe recomenda manter as medidas restritivas actuais nestas zonas de maior incidencia».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Sanidade mantiene las restricciones en los barrios más afectados de A Coruña y en Arteixo