Ethel Vázquez pide a Fomento que se pronuncie sobre la cuarta ronda

La conselleira asegura que «a día de hoxe é incompatible co vial do ministerio a Langosteira»


A CORUÑA

La conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, aseguró este martes que la Xunta también apoya la construcción de la cuarta ronda de A Coruña, si bien subrayó que ahora mismo «é incompatible, dende o punto de vista técnico exclusivamente» debido al vial aprobado por el Ministerio de Fomento de acceso al puerto exterior de punta Langosteria. «Non é a Xunta de Galicia a que se ten que pronunciar, senón o Ministerio de Fomento», recalcó sobre la viabilidad del vial reclamado por empresarios y distintas adminIstraciones y entidades. Vázquez explicó que su departamento ya alegó al proyecto aprobado por Fomento en el 2015, ya que «é única e exclusivamente de entrada e saída ó porto Langosteira, polo tanto un vial que de nada sirve á vertebración da cidade da Coruña». Frente a ello «nós apostamos pola cuarta ronda, por unha actuación que compatibilice os accesos os polígonos industriais, a actividade empresarial e a vertebracion e movilidade na Coruña, que nada ten que ver co vial actual aprobado por Fomento», indicó. 

La dirigente autonómica recordó que el proyecto de Langosteira se desarrolló bajo una ley estatal «que prohíbe conexións, que ten unha limitación de accesos importantísimos a novos desenvolvementos urbanísticos», de modo que apeló a las competencias del ejecutivo central para modificar las condiciones: «A escala maior é o Ministerio de Fomento, aquí quen se ten que pronunciar non é a Xunta de Galicia, é o Ministerio de Fomento», insistió, como paso previo «para que as escalas inferiores, desde o punto de vista lexislativo, poidamos actuar».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Ethel Vázquez pide a Fomento que se pronuncie sobre la cuarta ronda