La Marea cuestiona al PSOE respecto a la recuperación de los herbicidas en los parques

La Voz A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA CIUDAD

EDUARDO PEREZ

Asegura que «non debemos volver ao pasado» y dice que «hai alternativas sen impacto ambiental»

19 ago 2019 . Actualizado a las 14:55 h.

El grupo municipal de la Marea Atlántica ha registrado una pregunta escrita para solicitar al gobierno local información sobre el uso de herbicidas tóxicos en la limpieza viaria y en el mantenimiento de parques y jardines, después de que anunciara un cambio de sistema para acabar con la maleza. «No anterior mandato, este tipo de sustancias foron eliminadas debido ao seu risco para a saúde -informes da OMS e sentenzas xudiciais relacionan o glifosato con certos tipos de linfoma- e polo seu grave impacto ambiental, nos solos, nas augas e na fauna», puntualiza.

La portavoz municipal de la Marea, María García, remarca que «substituír o glifosato por outros productos semellantes pode ser unha boa actuación propagandística, pero non resolve ningún dos riscos que ten o uso destes produtos. Son moitas as cidades que están a renunciar a empregar produtos contaminantes nas súas rúas. Na Coruña non debemos volver ao pasado», considera.

«O uso de herbicidas nas cidades é, fundamentalmente, por motivos estéticos, para eliminar a vexetación espontánea nas rúas», considera la concejala, que puntualiza que existen alternativas «sen impacto ambiental e con maiores garantías sanitarias e ecolóxicas, coma os medios ecánicos para arrincar a vexetación de raíz, que xa están previstos no contrato de limpeza viaria actualmente en licitación». En este sentido, indica que los pliegos incluyen un equipo de 10 personas para la retirada mecánica de hierbas espontáneas de la vía pública, que trabajarán de lunes a sábado durante todo el ano, con un presupuesto anual de 385.885 euros.