El alcalde coruñés animó a que se acuda a votar porque «estas eleccións son importantisimas para A Coruña». La jornada en la ciudad transcurre sin incidencias destacadas, solo una mesa en la Grande Obra retrasó la apertura electoral
28 abr 2019 . Actualizado a las 17:27 h.El alcalde de A Coruña, Xulio Ferreiro, votó pasado el mediodía en el centro cívico de San Diego, a donde acudió acompañado de su familia y solo desveló que no escogió la misma opción para las dos cámaras. Reconoció entre risas como un acto de «resistencia» no decir ni el último día su decisión, una pregunta que se le ha realizado en toda la campaña ya que en esta ocasión existe la opción por separado de En Marea y En Común-Unidas Podemos.
«Non votei igual no Congreso que no Senado, tampouco é desvelable», comentó únicamente.
«Hoxe é un día importante para que acudamos a votar, o que non fagamos hoxe non vale lamentarnos mañá e é importantísimo que todas as persoas que nos ilusionamos hai un ano co cambio de Goberno impulsemos unha maioría no Parlamento que permita que o Estado español siga avanzando, fronte a aqueles que nos queren levar cara o século XIX. Temos que seguir pensando na España, Galicia e A Coruña do século XXI e por iso son importantísimas estas eleccións, para os intereses xerais do Estado e para as clases populares do Estado español, pero tamén para Galicia e para Coruña, que se está xogando moito nestas eleccións», comentó. Apuntó que espera que «poida haber unha maioría que impulse un Goberno de progreso e non teña tentacións de aliarse co liberalismo, senón que forme maioría ampla para impulsando as reformas necesarias para seguir modernizando este país».
Antón Gómez-Reino, cabeza de lista por A Coruña de En Común-Unidas Podemos, votó en A Coruña, en el centro cívico de la Cidade Vella a las diez de la mañana. «Hoxe temos que facer un chamado a unha mobilización masiva, temos que ter presente que neste domingo está especialmente en xogo a democracia. Dende En Común Podemos o que esperamos hoxe é que se exerza o voto de forma masiva, que haxa un voto non só para exercer a democracia senón incluso para defendela nun contexto no que, dalgunha forma, a democracia pode estar en risco», apuntó.
María Xosé Bravo, número del 2 al Congreso por el BNG, indicó tras depositar su papeleta que «vese que está votando moita xente e animo a toda a veciñanza a facelo. É un día importante para as que acreditamos no futuro e a igualdade». Mientras, Francisco Jorquera, candidato del BNG a las próximas municipales, lo hizo en el centro cívico del Castrillón animando también a la gente a participar en los comicios. «E facelo coa cabeza e o corazón no país. Xogámonos moito nestas eleccións: avanzar en dereitos, que Galiza estea presente na política estatal e que se atenda as demandas da área da Coruña», pidió.
Por su parte, Marta Rivera, candidata de Ciudadanos, acudió al colegio electoral de la Casa del Agua acompañada de su marido y su suegra. Ya había ejercido el derecho a voto por correo y acompañó a sus familiares. «Voté por correo porque nunca sé dónde voy a estar el día de las votaciones», explicó la candidata por A Coruña. Rivera animó a los ciudadanos a votar y espera que haya una alta participación. «Que voten, que sean conscientes que hoy es un día importante para A Coruña, Galicia y España», señaló.
Miguel Ángel Fernández, número 1 de Vox por A Coruña, despositó su voto a primera hora en el Palacio de la Ópera.