Abanca se compromete a ceder pisos a personas en riesgo de exclusión social

E. Mouzo A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA CIUDAD

Escotet y Ferreiro antes de comenzar la reunión.
Escotet y Ferreiro antes de comenzar la reunión. Paco Rodríguez< / span>

El acuerdo se logró en una reunión entre el alcalde coruñés, Xulio Ferreiro, y el vicepresidente de la entidad, Juan Carlos Escotet

02 jul 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Abanca se comprometió ayer ante el alcalde de A Coruña, Xulio Ferreiro, «a estudar a cesión de vivendas do seu parque para axudar a persoas en risco de exclusión social», según informaron desde el Ayuntamiento. Esta posibilidad fue tratada en el palacio de María Pita en un encuentro entre Ferreiro y el copropietario del grupo Banesco y vicepresidente de Abanca, Juan Carlos Escotet. En la reunión también participaron el presidente de la entidad bancaria, Javier Etcheverría, y el consejero delegado, Francisco Botas.

La reunión sirvió para que el alcalde «acadase o compromiso por parte da financeira de estudar a cesión ao Concello de vivendas baleiras para cubrir as necesidades habitacionais de xente que quedou sen fogar ou de persoas en risco de exclusión social», subrayaron desde María Pita.

Según Xulio Ferreiro, Abanca «comprometeuse a colaborar neste sentido e seguir falando nas próximas datas». La entidad bancaria aseguró que en breve remitirá un censo con el número de viviendas que serán susceptibles «de ser empregadas nesta colaboración», indicó Ferreiro. También subrayó que estas casas podrán servir para ayudar «aos colectivos que afrontan maiores dificultades, na liña de darlle prioridade á axenda social que se marcou o novo goberno municipal».

Sin desahucios

El alcalde coruñés valoró «de xeito positivo» el encuentro. Ferreiro declaró que los representantes de la entidad financiera «foron receptivos ante as nosas demandas, e comprenden o papel que os bancos deben ter coa sociedade, o mesmo que tamén nós pensamos que debe ser así», subrayó.

El alcalde manifestó asimismo que los directivos de Abanca «dixéronnos que manterán a súa liña de non levar a cabo desafiuzamentos». Durante el encuentro celebrado en María Pita «tamén falamos de que os servizos sociais do Concello e os seus servizos xurídicos e de Responsabilidade Social teñan unha relación fluída para que poidan colaborar no caso de que se detecten temas de exclusión social e, deste xeito, poidamos actuar», concluyó el alcalde.