Feijoo da por buenas las explicaciones de Negreira sobre el caso de la Pokémon

La Voz A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA CIUDAD

Cabalar | EFE

El presidente de la Xunta asegura que el regidor coruñés respondió siempre, «a diferenza doutra cidade galega»

20 mar 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, se remitió ayer al alcalde de A Coruña, Carlos Negreira, para cualquier aclaración o valoración sobre los últimos capítulos de la Pokémon.

«A diferenza do que pasa nalgunha outra cidade galega [en referencia a Vigo], o alcalde da Coruña fixo en varias ocasións manifestacións e respondeu sobre o que o acontecer diario ía determinado. Polo tanto remítome ás súas respostas. Este alcalde, cando se lle pregunta, está ofrecendo unha contestación inmediata ao respecto», dijo el presidente gallego sobre la posibilidad de que el regidor coruñés deba o no dar explicaciones sobre el proceso judicial que afecta a su gobierno local en el pleno.

«Sobre os órganos municipais, non me corresponde a min decidir sobre o seu funcionamento correcto ou incorrecto, pero cada cidadán, como é lóxico, ten a súa propia opinión do que está ocorrendo en cada cidade galega», dijo Feijoo tras la reunión del Consello de la Xunta.

Por sus palabras, Alberto Núñez Feijoo suscribe las intervenciones de Negreira sobre todo lo relacionado con la Pokémon en esa ciudad: «Refírome a todas as declaracións que fai o alcalde cando se lle pregunta en relación con este asunto», apuntó en alusión a que no se trata solo de respaldar sus últimas palabras. Negreira «fai declaracións e ponse a disposición da administración xudicial, e fai declaracións cada vez que ten unha pregunta ao respecto», dijo Feijoo, para quien el alcalde coruñés no ha variado sus argumentos sobre el tema: «Que se investigue, que finalice a fase de instrución e que se concreten os feitos para poder despois proseguir con este sumario», resumió el presidente gallego la filosofía sobre el asunto del alcalde coruñés, de su mismo partido.

Esta misma semana, la jueza Pilar de Lara emitió un nuevo auto autorizando a la Seguridad Social y a la Agencia Tributaria que solicite información sobre medio centenar de personas, un listado que la magistrada sospecha que puede estar compuesto por recomendados vinculados al grupo Vendex, en el centro de la Pokémon, y al gobierno local surgido en el 2011 en A Coruña.