Comerciantes de Carballo impulsan una Feira de Vodas

A CORUÑA CIUDAD

Carlos Pallas, Jorge Cambón y José Antonio Varela, tres de los impulsores de la iniciativa.
Carlos Pallas, Jorge Cambón y José Antonio Varela, tres de los impulsores de la iniciativa. j. m. casal< / span>

01 feb 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

Los socios del Centro Comercial Aberto (CCA) de Carballo se reunieron el miércoles a última hora de la tarde, después de cerrar sus negocios, para planificar la próxima edición de la Feira das Oportunidades, que se celebrará el 9 y el 10 de marzo. Hablaron también sobre la posibilidad de lanzar una tarjeta de fidelización, con descuentos para sus clientes, pero, sobre todo, pusieron sobre la mesa la posibilidad de celebrar, el fin de semana del 16 y 17 de marzo, la primera feria de la Costa da Morte dedicada al mundo de las bodas (en particular) y demás ceremonias (en general). «Os socios amosáronse moi interesados e a idea partiu deles o que é marabilloso, porque amosan que a unión fai a forza e que xuntos poden facer moitas cousas interesantes para impulsar as empresas locais», explicó la gerente del CCA, Maricarmen Freire Areosa, quien, muy prudente, matizó que, de momento, «é só unha idea». Una gran idea de la que volverán a hablar el próximo martes, ya que si realmente quieren que salga adelante deberán ponerse a trabajar cuanto antes. «Case non queda tempo e hai moito por facer», explica Freire, quien considera que sería muy positivo para Carballo que este tipo de iniciativas no se quedasen solo en una buena idea.

De la misma opinión son tres de los impulsores de esta Feira de Vodas; el gerente del Estanco Varela, José Antonio Varela; el de Alonso Moda, Jorge Cambón Porteiro; y el de El Rincón de María, Carlos Pallas. Tres negocios que a bote pronto no parecen tener nada en común, pero que, sin embargo, son conscientes de que su presencia en las bodas y ceremonias es casi, casi imprescindible. «A idea xa a tiñamos enriba da mesa hai moito tempo, pero non arrincabamos nunca», reconoce José Antonio Varela, quien asegura que los que más empeño han puesto en ella son Jorge y Carlos, ya que ambos participaron en una cita similar en Santa Comba.

«Eu fun a varias feiras deste tipo e sempre que podo fago exposicións sobre o tema, amosando o que ofrezo no meu negocio -ahora mismo tiene una en el centro comercial Marineda City- e a xente queda encantada e atrae a moitos clientes, así que pensei que tamén sería bo que en Carballo tivésemos algo así», explica el gerente de Alonso Moda, quien insiste en que a pesar de que queda poco tiempo para planificarlo todo y supondrá trabajo extra, el esfuerzo valdrá la pena. «Hai algúns que din que hai pouco tempo para organizalo, pero tamén son dos que se queixan de que levamos unha tempada moi mala de ventas, así que está claro que se queremos mellorar nós mesmos teremos que facer un esforzo e innovar», razona con lógica Jorge Cambón.

«Estamos moi decididos e pensamos que podería beneficiar a moitos negocios, dende florerías, ata perruquerías, restaurantes, tendas de moda...», resume José Antonio Varela, quien resalta que «en Carballo hai de todo e máis para celebrar unha gran voda».

«Unha voda é moito máis que os traxes dos noivos ou o banquete, hai moitos máis negocios que poden participar nela, como o noso, no que temos agasallos para os invitados, por exemplo», añade Carlos Pallas, quien confía en que a pesar de que casi no queda nada para que llegue el fin de semana de marzo previsto, «paga a pena intentalo». Por eso anima a los empresarios del Centro Comercial Aberto a que se unan a una iniciativa que, coinciden los tres, será positiva para todo Carballo. «Este tipo de feiras atraen a moitas parellas que están preparando a súa voda e iso son moitas oportunidades de negocio», insiste Jorge Cambón.

«Claro que hai que valorar moitos aspectos e non hai moito tempo para preparalo todo, pero é moi grato que os socios propoñan tan boas ideas coma esta», concluye Maricarmen Freire. Una iniciativa que bien vale el esfuerzo.