Cambre califica de urgente y necesario ejecutar la circunvalación de O Temple

D. Vázquez CAMBRE / LA VOZ

CAMBRE

Ángel Manso

El regidor dice que se lo reclama a la Xunta «constantemente»

09 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Cambre, Óscar García Patiño, defendió este lunes en Voces de A Coruña, de Radio Voz, la apuesta por el vial 11-17, la conocida como circunvalación de O Temple, que iría desde la zona del club de tenis al antiguo peaje de la AP-9 en A Barcala. «A xente que ven de Iñás non tería que vir ata a Costa da Tapia, senón que xa entraría pola zona de Biona e iría a autoestrada e conta cun enlace a Marisqueira, que é a zona que ven de Cambre ao Temple, polo que a xente que ven por aí non tería que chegar ao Paraugas para coller a AP-9», explicó el regidor como una de las ventajas de esta carretera, que fue proyectada, pero que no está aprobada.

«É un vieiro necesario que ten que facerse de forma urxente e se se fixera, se cadra, igual, non tería falta de facer a obra do Sol y Mar, igual non tería falta gastar o que se esta a gastar aí para logo atoparse coa ponte da Pasaxe tal como está agora neste momento», consideró García Patiño.

Asimismo, puntualizó las palabras del regidor de Oleiros, Ángel García Seoane, en las que cuestiona que Cambre no haya incluido en la documentación del nuevo plan de urbanismo esta carretera. García Patiño recordó que la exposición pública del documento acabó el 20 de marzo y dijo que la empresa redactora «non pode, nin debe reflectir no plan xeral un vieiro que non está aprobado pola Xunta. «Non se enterou o alcalde de Oleiros ou, senón, minte, de que no ano 2016 nos presentaron uns trazados, pero en 2017 a Consellería de Medio Ambiente lle di a outra consellería que tería que someterse a declaración de impacto ambiental ordinario e dende 2017 non sabemos nada do vieiro 11-17», afirmó.

«Nós reclamámolo constantemente e queremos que a Xunta o aprobe, e claro que o pintaríamos no plan xeral encantados se estivese aprobado e o imos facilitar, con toda seguridade», apostilló. «A ver se somos capaces entre todos de logralo que fagan o vieiro 11-17 que é moi importante para toda a área, é un pequeno vieiro, pero é necesario que se faga», dijo, apelando a la unión de los concellos que se beneficiarían con esta obra.

El alcalde cambrés tildó de electoralista esta crítica y dijo que de haberse aprobado no habría los problemas de tráfico que se registran ahora en la Costa da Tapia. «A vía Ártabra estamos de acordo en xuntarnos e que beneficie aos dous concellos e a toda área metropolitana, Cambre estará de acordo, pero o que non pode ser é que pretende que Cambre agora sexa un concello de servizos para Oleiros porque non o imos a permitir», criticó.

«Pola zona xeográfica que temos hai que dar servizos á área metropolitana, pero impostos non, iso era doutra época», consideró.