El alcalde de Cambre sobre la sentencia del jefe de la policía: «Acusáronnos de amaño, chanchullo, dedazo..., e agora, van asumir na oposición algunha responsabilidade?»

La Voz CAMBRE

CAMBRE

CESAR QUIAN

Óscar García Patiño celebra el fallo del TSXG que ratifica en su cargo al máximo responsable del cuerpo policial

02 mar 2023 . Actualizado a las 11:27 h.

El alcalde de Cambre contestó este jueves a los partidos de la oposición a raíz de la sentencia del TSXG que da la razón al Concello sobre la contratación de Abel Patiño García como jefe de la Policía Local. La sentencia revoca el fallo del juzgado de lo Contencioso-Administrativo número 3 de A Coruña, a instancia de tres agentes municipales que se opusieron a la libre designación de Patiño García por parte del gobierno local. «O posto do xefe da Policía Local só pode por libre designación, o di a lei, nós non inventamos nada, a pesar do que dixo a oposición todo este tempo de dedazos, amaños, chanchullos, nomeando a colegas... auténticas barbaridades en vez de esperar á sentencia do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia», indicó en los micrófonos de Radio Voz el regidor de Cambre, Óscar García Patiño, quien añade que el anterior inspector jefe había sido designado «de forma incorrecta».

«Nós lle pedimos á oposición que tiveran paciencia para ver qué parte tiña razón despois de perder nós a primeira sentenza, pero estiveron meses cargando contra a concelleira de Facenda, contra o alcalde e mesmo contra o funcionario que nos dixera que a forma de cubrir este posto era como a fixemos», apostilló el alcalde. «Non sei que espera esta xente, leva tres anos e medio intentando xudicializar o labor que fai este goberno, chegaron a pedirnos dimisións, incluso o PP e o BNG nos dícían que como íbamos a recurrir a primeira sentencia,¡pero se é un dereito que temos! Recurrimos a nos deron a razón, a ver que responsabilidades asumen eles agora», concluyó Óscar García Patiño.