Rechazadas las alegaciones de Cambre a la vía Ártabra

La Xunta dice que los diseños propuestos para que el enlace sea en Catro Camiños son de «difícil ejecución»


Cambre / la voz

La Consellería de Infraestruturas e Vivenda acaba de remitir al Concello de Cambre su respuesta a las alegaciones presentadas por la Administración local al proyecto de construcción del enlace de la vía Ártabra con la AP-9. En general, rechaza las aportaciones realizadas por el Concello y destaca que la ampliación del enlace de Catro Camiños «é contrario á resolución do director xeral de estradas do Ministerio de Fomento de febreiro do 2009, na que se recolle que a nova conexión só poderá autorizarse no caso de eliminarse o actual semienlace de Catro Camiños, situado no punto quilométrico 12 da AP-9». Los responsables de la consellería explican también en su respuesta que los datos utilizados por Cambre para elaborar sus propuestas alternativas de conexión «son parciais e imprecisos» y que las soluciones de trazado aportadas «non están desenvolvidas, presentan deseños dificilmente executables, e a súa xeometría obriga a incumprir claramente» una norma del trazado. «En consecuencia, estas solucións non son tecnicamente viables e suporían un empeoramento da seguridade viaria, agravado ademais pola maior proximidade de Catro Camiños ao desvío da AP-9 cara a Ferrol con respecto ao enlace da Gándara do proxecto en construción».

Desde la Xunta recuerdan que el Ministerio de Fomento determina la necesidad de implantar un espacio para un área de peaje, «independientemente de que, con posterioridade, exista ou non, peaxe ao usuario». «A conclusión é que as propostas de Cambre non son tecnicamente viables nin ofrecen garantías de seguridade viaria», insisten.

En cuanto a los tiempos de recorrido, explican que dado que los tráficos principales tendrán origen y destino en la ciudad coruñesa, consideran que las razones esgrimidas por el Concello de Cambre para modificar el punto de conexión del enlace y situarlo más el este «non son válidas, porque implicaría un empeoramento da mobilidade global».

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