Por ello, desde la consellería se trasladó a Barral «a oportunidade de unión das forzas políticas, económicas e sociais para demandar do Goberno de España implicación decidida na mellora do ferrocarril entre A Coruña e Ferrol, dado que esta é unha materia pendente na mobilidade entre estas cidades e poboacións intermedias».
De manera paralela, la Xunta afirma que para mejorar la información al usuario se trabaja en el proyecto Seagal, «que, entre outras funcións, permitirá confirmar a regularidade de paso polas paradas de autobús nas liñas regulares interurbanas dependentes da Xunta. Nestes momentos estase a traballar no proceso de posta en marcha deste sistema que, cando estea plenamente desenvolvido, ofrecerá tamén aos pasaxeiros información en tempo real do tempo estimado de chegada do seguinte autocar ou da ocupación en cada servizo, a través da aplicación de Transporte Público de Galicia, un obxectivo que se espera conseguir ao longo deste ano».
La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade dice, además, que «hai que ter en conta que as posibles discrepancias do goberno municipal co actual mapa de servizos poderían terse evitado cunha maior implicación municipal no proceso de deseño das novas rutas», apuntando que en su día el consistorio de Betanzos no presentó alegaciones en el período de exposición, ni demandó nuevas licitaciones para aprovechar el refuerzo de los servicios con Ferrol.