Los médicos de Primaria de toda el área aúnan fuerzas para mejorar la atención sanitaria

Los facultativos recogerán firmas para plantear sus demandas a la Consellería de Sanidade


a coruña / la voz

Un grupo de alrededor de cien facultativos de familia del área de A Coruña se reunieron este martes en el Colegio de Médicos con el «obxectivo de poñer en común a situación asistencial dos centros de saúde desta área e propoñer solucións que a melloren», según Rexina Basadre.

En el encuentro participaron médicos de los centros de salud del Ventorrillo, Os Mallos, Monte Alto, Federico Tapia, Elviña, Adormideras, Abente y Lago, San Xosé, Los Rosales, Labañou, Casa do Mar, Betanzos, Culleredo, Perillo, Temple, Bergondo, Arteixo, Abegondo, Cesuras, Muxía, Vimianzo, Cee, Cambre, Camariñas, Portádego, Malpica, Laxe e Mera. También se sumaron a la reunión médicos eventuales y de los puntos de atención continuada (PAC).

Ahí se acordó «facer unha recollida de sinaturas en apoio dunha serie de reivindicacións (pendente de rematar) para enviarlla logo á Consellería de Sanidade; coordinarse con outros grupos de médicos doutras áreas sanitarias de Galicia para promover mobilizacións conxuntas, E ter unha nova reunión o 24 de xaneiro onde se acordarán novas mobilizacións».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Los médicos de Primaria de toda el área aúnan fuerzas para mejorar la atención sanitaria