Bergondo no quiere visitantes irresponsables en sus playas ni en sus senderos

El gobierno local pide a las personas que acuden desde otros municipios a sus arenales o a los que tienen ahí su segunda residencia, que cumplan las normas del estado de alrama

Varias personas paseando por Gandarío este sábado, pese a que no se recomendaba salir de casa
Varias personas paseando por Gandarío este sábado, pese a que no se recomendaba salir de casa

A Coruña

Bergondo es uno de los municipios de la comarca con más atractivo turístico. Un concello de paseo, veraneo y mucha segunda vivienda a escasos 15 minutos de A Coruña. Sus playas de Gandarío, O Pedrido y O Regueiro son de las más visitadas de la provincia y eso siempre fue un orgullo para sus vecinos y responsables políticos. Pero ahora no. Quieren que muy pronto se vuelva a la normalidad. Pero con la pandemia encima, no es el momento.

Representantes del gobierno local se refirieron estos días a que desde que se entró en la fase 1 de la desescalada «estamos a detectar como as nosas praias de Gandarío, O Pedrido ou O Regueiro e tamén os espazos verdes están a ser visitadas por multitude de persoas doutros municipios». Ante eso, «denuncian» este tipo de actitudes «xa que estas persoas están a aproveitar a posibilidade de desprazarse pola provincia para ir a unha terraza ou facer compras noutro municipio para tamén pasear polas nosas praias. Isto non está permitido. Polo momento, segue vixente a orde na que se limita os paseos e a práctica de deporte individual ao municipio no que se atopa o domicilio habitual».

También se refieren a las personas que tienen en Bergondo su segunda vivienda, que «aproveitan para ir a visitala, ver que todo está ben e, de paso, dar un paseo. Queremos recordar que isto tampouco está permitido. Se alguén ven á súa residencia en Bergondo non poderá usar ese pretexto para saír a dar unha volta».

«Non podemos permitir que, todo o esforzo que fixeron os nosos veciños e veciñas quedándose na casa durante a cuarentena, se vexa estragado polas actitudes incívicas dalgúns»

Todo esto, sumado a que en Bergondo desde la semana pasada no están vigentes las franjas horarias para salir a dar un paseo o hacer deporte, «fai que se incremente considerablemente durante todo o día, e sobre todo durante a fin de semana, a xente que sae á rúa», añaden las fuentes municipales. Ante eso, «non podemos permitir que, todo o esforzo que fixeron os nosos veciños e veciñas quedándose na casa durante a cuarentena, se vexa estragado polas actitudes incívicas dalgúns. Sabemos que para as forzas de seguridade é moi complicado controlar este tipo de situacións polo que, outra vez máis, apelamos á responsabilidade individual. Isto aínda non rematou, pode que avanzaramos pero aínda queda moito camiño por percorrer e, se non queremos dar pasos cara atrás debemos extremar as precaucións e, sobre todo, ser solidarios e deixar de pensar de xeito individual».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Bergondo no quiere visitantes irresponsables en sus playas ni en sus senderos