El PSOE de Oleiros pide un portal de transparencia para dar más información al ciudadano

La Voz OLEIROS / LA VOZ

A CORUÑA

MARCOS MÍGUEZ

Propone que se incluya el currículo y la declaración de bienes de la corporación y de los asesores

26 nov 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

El PSOE de Oleiros presentará una moción en la que pide la puesta en marcha de un portal de transparencia que facilite la participación ciudadana en la toma de decisiones, considera que urge su puesta en marcha como «ferramenta que reforce o carácter democrático das Administracións públicas».

En ese portal considera que se debería publicar el currículo y experiencia de los concejales y el alcalde, la de los asesores municipales contratados discrecionalmente, la declaración de bienes de los ediles y el regidor cuando tomaron posesión por primera vez y el actual para conocer cómo varió su situación patrimonial desde que son representantes públicos. «Este goberno municipal e os seus asesores van supoñerlle un custo total aos oleirenses de 689.090 euros, o que supón o 1,6 % do total do orzamento, 18,5 euros ao ano por veciño e cómpre esixir transparencia», estiman desde el grupo municipal de Oleiros, que cuestionan que «o alcalde negouse a aceptar a nosa proposta de que cobrase da Deputación de A Coruña para aliviar o peto dos oleirenses», afirman.

Respecto a los asesores, el PSOE cree «importante coñecer os motivos de tales contratos discrecionais, o currículo e experiencia previa que teñen, as tarefas que desenvolven e que rendan contas do seu traballo xa que pagámolo todos». Estiman que hay «demasiadas dedicacións exclusivas e asesores contratados a dedo, 20 en total, o que supón un importante sobrecuste que ten servido para pagar contratacións de candidatos noutros concellos veciños como Cambre ou A Coruña». También cree que debería incluir una memoria de gestión, que también reclaman, consideran que debería recoger «o custe e rendemento dos servizos públicos, incluíndo unha memoria demostrativa do grao de cumprimento dos obxectivos programados, con indicación dos previstos e acadados e o custe dos mesmos».