Puntos de atención de la Diputación de A Coruña para facilitar los trámites electrónicos a los vecinos

La Voz A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA

La Diputación abrirá los primeros centros en A Coruña y Betanzos

14 mar 2023 . Actualizado a las 18:00 h.

El presidente de la Diputación, Valentín González Formoso, presentó este martes la Estratexia Dixital de la entidad, que promoverá la apertura de puntos de atención presencial para ayudar a la ciudadanía en la realización de trámites electrónicos con las Administraciones. «O último informe do Consello de Contas sitúa a esta Deputación á vangarda na implantación da Administración electrónica en Galicia. Esa posición de liderado non é casualidade, é froito de anos de traballo e dunha aposta clara e constante deste goberno para que a Administración dixital sexa unha realidade e chegue a todos os concellos e a toda a cidadanía da provincia», afirmó González Formoso.

La Estratexia Dixital provincial se basará en la accesibilidad digital universal, la ciberseguridad, la mejora de las infraestructuras digitales y el proyecto Concello Dixital, que ya llega a 80 entidades de la Administración local de la provincia. Formoso cifró en más de 16 millones lo que ha invertido la Diputación en el último lustro para impulsar la e-administración tanto en el organismo provincial como en los concellos «co obxectivo fundamental de achegar a Administración á cidadanía, facilitar calquera trámite e axilizar a tramitación de expedientes». Además, destacó que la implantación de la Administración electrónica supone un ahorro económico para la ciudadanía de unos 50 millones.

El presidente de la Diputación destacó que una de las líneas de acción de la Estratexia Dixital es «combater a fenda dixital para garantir que todo o mundo, incluíndo as persoas máis maiores ou as que carezan de coñecementos, recursos ou aparellos dixitais, podan acceder en igualdade de condicións aos beneficios da Administración electrónica».

Para ello abrirán «puntos de atención presencial sen cita previa onde todas as persoas que o precisen podan acceder a calquera servizo dixital da Administración pública co apoio de persoal cualificado», afirmó, y detalló que las primeras oficinas piloto comenzarán a funcionar este año en la ciudad de A Coruña y en Betanzos, esta de carácter comarcal. «Non só serán para os trámites relacionados coa Deputación da Coruña, senón tamén con calquera outra Administración», explicó.