Comerciantes de Os Mallos, en A Coruña, inician una campaña para concienciar sobre la limpieza de orines de mascotas

C. D. A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA

Una ciudadana pasea con perros por A Coruña
Una ciudadana pasea con perros por A Coruña CESAR QUIAN

Bajo el lema «A culpa non é do can» repartirán botellas para llevar desinfectante

16 nov 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Bajo el lema A culpa non é do can, la agrupación de comerciantes Guerrilla dos Mallos repartirá desde el próximo martes cientos de botellas para concienciar a los dueños de mascotas de la necesidad de minimizar el impacto de los orines en las calles.

Los recipientes, destinados a llevar el desinfectante para limpiar los meos, se entregarán a los propietarios de animales que así lo soliciten cuando hagan su compra en los comercios adheridos a la iniciativa, que contarán con cartelería para ser fácilmente localizados. En palabras de los miembros de la agrupación «a tódolos comerciantes nos pasa de xeito habitual chegar ó noso lugar de traballo e atopar esa sucidade que ninguén querería no seu portal ou na súa casa. Dáse como algo normal e non debería ser así. O ideal é usar as árbores ou parques, pero se non é posible, non está de máis tratar de que polo menos ese lugar non se converta nun punto de peregrinación para outros cans limpando o que se mancha. Pedimos algo lóxico».

La elección del lema quiere evidenciar que no hay ningún problema con las mascotas «senón cos comportamentos incívicos». El objetivo es promover «una convivencia cordial da veciñanza, así como demostrar, unha vez máis, que o comercio local vive a realidade cotiá dos seus barrios e trata de mellorar día a día aportando dende a súa posición, sendo un dos motores da vida do barrio».