Los sanitarios se manifestarán este jueves en A Coruña para pedir que se refuerce la plantilla

la voz A CORUÑA

A CORUÑA

Manifestación del personal de Urgencias del Chuac
Manifestación del personal de Urgencias del Chuac ÁNGEL MANSO

La concentración está organizada por la Comisión Sindical de Centro Hospitalario y cuenta con el apoyo de SOS Sanidade Pública. La marcha será a las 19.00 horas desde la Casa del Mar hasta el Obelisco

20 ene 2022 . Actualizado a las 15:10 h.

Este jueves, 20 de enero, los sanitarios del Chuac se manifestarán en contra de los recortes en la sanidad pública gallega, el traspaso de fondos a la privada, y la insuficiencia de personal. La concentración ha sido organizada por la Comisión Sindical de Centro Hospitalario y cuenta con el apoyo de SOS Sanidade Pública de A Coruña. Estos problemas, señalan, provocan «moitos momentos de estrés, de preocupación e de dificultades no día a día da asistencia, da atención persoal». La marcha será a las 19.00 horas desde la Casa del Mar hasta el Obelisco.

Desde la plataforma SOS Sanidade Pública de A Coruña resaltan que «a atención primaria está saturada a ollos de calquera que mire, a punto de estoupar e con risco de desaparición, non hai máis que mirar ou intentar chamar, pero no hospital, en cada planta, en cada área ou servizo, sófrese silenciosamente o recorte de persoal tamén día a día. Só hai que pensar e situarse no lugar da enfermeira ou técnico en coidados auxiliares de enfermaría de noite soas nunha planta con 25 pacientes, coas súas demandas, coas súas necesidades de atención, coas súas necesidades de coidados».  

Por todo ello instan a que se refuerce las plantillas de los centros hospitalarios públicos de la ciudad para poder ofrecer una atención eficaz al paciente. «O persoal está fatigado, sen libranzas, sen cobertura de ausencias, e a resposta da dirección hospitalaria é a de sempre, que non hai persoal. Os mesmos que levan gobernando sen falta desde o 2009 son os responsables da actual situación, son os responsables do seu fracaso dado que levan dicindo o mesmo desde hai anos», lamentan.

Sobre el Novo Chuac, la asociación señala que «a promesa dun novo hospital, que non deixa de ser unha ampliación, e que vai para anos, non nos engana, non nos impide ver a realidade do día a día. A pandemia fainos ver con claridade os problemas da nosa sanidade. A sanidade pública, a cidadanía da Coruña, necesita cambios na política sanitaria, cambios na xestión actual, máis diálogo e contratación de persoal», concluyen. Los sanitarios animan a la ciudadanía a sumarse a la protesta.