«Son unha peza a bater, pero non hai perdigóns para darme», dice el alcalde de Oleiros por la denuncia de casa Carnicero

d. vázquez OLEIROS / LA VOZ

A CORUÑA

Momento del derribo de las paredes de casa Carnicero el día de Fin de Año
Momento del derribo de las paredes de casa Carnicero el día de Fin de Año d. vázquez

Cuestiona la investigación de Fiscalía y asegura que la consellería respalda su actuación

14 may 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

«Gelo no tirou ningún edificio, Gelo protexeu á poboación de que non houbera desgrazas porque un temporal ameazaba con que houbera desgrazas porque o día anterior caeu unha parte dun tabique dese edificio e está pegado a N-VI e había que tomar medidas», resumió ayer el alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, su actuación en el derribo de casa Carnicero el 31 de diciembre, que pide la Fiscalía que se investigue al ser un inmueble catalogado y se tiró sin la autorización de Patrimonio. «A lei di claramente que o alcalde é o responsable da protección civil aos cidadáns e o que fixen foi tomar medidas para protexer, nin máis nin menos», precisó.

Indicó que toda la documentación que recopiló el fiscal es la que tenía el PP y ahora el Concello le ha remitido «a que non lle mandaron». García Seoane cuestiona la repercusión mediática de este caso, que cree que fue lo que dio pie a la oposición a unirse y mostró muy crítico con el BNG, al que apoyó en los últimos comicios: «A consellería non tomou medida ningunha porque sabían que actuaramos ben, están convencidos aínda que non o digan, e o BNG ocorréuselle ir ao Parlamento polo que pasou cun edificio protexido...». «Eu son unha peza a bater, pero non hai perdigóns para darme, non hai calibre de perdigón para baterme», dijo el regidor. Respecto a si espera que se sobresea el caso indicó que «se hai Xustiza, si».