El BNG acusa a Xunta y Gobierno central de ser cómplices con el expolio de Endesa en As Pontes

Dolores Vázquez A CORUÑA

A CORUÑA

Chimeneas de la central térmica de Endesa en As Pontes
Chimeneas de la central térmica de Endesa en As Pontes CÉSAR TOIMIL

Pontón asegura que se trata no de una transición energética, sino de una reconversión industrial «que non podemos aceptar»

20 ene 2021 . Actualizado a las 13:59 h.

«Onte recibimos unha noticia que é un xarro de auga fría non só para As Pontes, senón para Galiza, unha decisión inasumible», comentó este miércoles la portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, respecto al cierre de la factoría y consideró, que «Endesa non pode exprimir os recursos económicos que ten Galiza e despois dun día para outro deixar tirado a toda unha comarca e un país».

«Creo que isto é inaceptable e que ni a Xunta nin o Goberno central poden seguir bailando ao son que marca esta empresa», afirmó.

Pontón indicó que no se puede aceptar el cierre de la central térmica mientras no haya «alternativas viables sobre a mesa». Estimó que lo que se está viviendo no es una «transición enerxética xusta, o que estamos vivindo é unha nova reconversión industrial no noso país que non podemos aceptar». En este sentido, dijo que el BNG le pide a la Xunta y al Gobierno central «que deixen de bailar ao son desta grande multinacional e que se poñan a traballar para que haxa alternativas viables».

Aseguró que lo que se está viviendo es una «reconversión coa complicidade da Xunta de Galiza e Goberno central, é dicir do PP e o PSOE, e xa está ben de que Galiza sexa a pagadora de todos os procesos de cambio e transformación», dijo, anunciando que tendrán al BNG en frente de lo que tildó de «espolio».