El Concello de Sada anuncia su incorporación al proceso civil

Invita a la Xunta a personare en el procedimiento «tal e como foi acordado no pleno do Parlamento de Galicia»


Sada

A través de un comunicado, el Concello de Sada acaba de mostrar públicamente su «satisfacción» por las novedades jurídicas respecto al pazo de Meirás. «Vimos reclamando do Goberno do Estado dende xuño de 2018, que se presentase a demanda civil que permitise recuperar para o patrimonio público o pazo de Meirás xa que non se podía tolerar que, por hixiene democrática e respecto á memoria histórica e as vítimas do franquismo, tiveran diferente tratamento o Valle dos Caídos e a detentación do Pazo de Meirás por parte dos herdeiros do ditador Franco».

Señalan que la Abogacía del Estado plantea en su demanda «unha acción de nulidade do título de propiedade de Franco (por negocio simulado fraudulento) y la incorporacion del pazo de Meirás al Patrimonio del Estado, «estratexia xurídica que foi a que sempre defendeu o Concello de Sada na Comisión de expertos nomeada polo Parlamento de Galicia e que deu lugar a un informe xurídico que serve de base a demanda que ven de pesentar a avogacía do Estado», indica el comunicado. Se incluye que la demanda sea anotada preventivamente en el registro de la propiedad para evitar ante una posible enajenación o comprador no poder alegar que el inmueble fue adquirido de buena fe.

«O Concello de Sada incorpórase ao proceso civil como coadxuvante adhesiva polo cal no primeiro pleno ordinario a celebrar polo pleno da corporación levarase como un dos puntos da orde do día o personamento do Concello á demanda civil», añade el comunicado, que insta también a la Xunta a personarse en tal procedimiento, «tal e como foi acordado polo pleno do Parlamento de Galicia».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Concello de Sada anuncia su incorporación al proceso civil