La Marea Atlántica anuncia un programa de ayudas al alquiler para menores de 30 años

La Voz A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA

Xulio Ferreiro
Xulio Ferreiro César Quian

Ferreiro también adelantó que su intención es mantener y ampliar «a senda de colaboración entre o Concello e a UDC»

08 may 2019 . Actualizado a las 21:05 h.

El regidor y aspirante a la reelección, Xulio Ferreiro, repasó ayer las medidas de su programa de gobierno para los próximos cuatro años con los alumnos de la Facultade de Dereito de la UDC. Una de las iniciativas que más interés despertó entre los jóvenes es la promesa de la Marea Atlántica de desarrollar un programa de ayudas al alquiler para los menores de 30 años. El objetivo, remarcó el actual alcalde, es que «as persoas que se forman na Universidade da Coruña permanezan na cidade».

Ferreiro también adelantó que su intención es mantener y ampliar «a senda de colaboración entre o Concello e a UDC desenvolvida ao longo deste mandato», dijo. «Temos que continuar apostando pola innovación, tal e como fixemos estes últimos catro anos, e temos que facelo da man da universidade, desenvolvendo ese proxecto da Cidade das TIC que estamos a impulsar, e poñendo en marcha medidas e actuacións que favorezan a transformación desa Coruña que está a demandar a mocidade, con máis espazos verdes, máis respecto ao medio ambiente e máis accesibilidade», subrayó el líder de Marea Atlántica.

El candidato puso tierra de por medio respecto a las otras formaciones en sus proyectos para los más jóvenes. «A diferenza doutros partidos, nós estamos a definir un modelo de cidade que se basea en actuacións tanto na perspectiva metropolitana como na creación dunha cidade máis próxima», detalló. También reconoció la premura de un cambio del modelo económico, «que aposte pola innovación e que sexa sostible, para o cal é preciso reforzar as sinerxías coa universidade», quiso dejar claro Ferreiro.