El BNG propone la creación de una biblioteca virtual en la ciudad

La Voz A CORUÑA

A CORUÑA

Los nacionalistas prometen lanzar un Plan Municipal de Lectura que contará con «todos os axentes afectados»

24 abr 2019 . Actualizado a las 09:34 h.

La candidata número 3 del BNG, Mercedes Queixas, acompañada de la número 6, la actriz Isabel Risco, anunció este martes que su partido propondrá la creación de una Biblioteca Virtual de A Coruña.

El objetivo de ese centro es «reunir todos os recursos xa documentados de todas as bibliotecas públicas, incluíndo ás da Universidade da Coruña, que existen na cidade e que teñen un acceso público. Reunir todo ese material nun só catálogo de consulta telemática que permita a calquera veciña ou veciño coñecer de xeito inmediato os títulos á súa disposición na cidade», explicó la candidata del BNG, que quiere lanzar un Plan Municipal de Lectura.

Queixas aseguró que con la creación de esta biblioteca virtual se podrá garantizar el acceso de los coruñeses «a uns servizos bibliotecarios de calidade, porque consideramos a lectura unha actividade emancipadora e creadora dun espírito crítico na comunidade». Además, precisó que para llevar a cabo la elaboración del plan de lecutra, el BNG contará con «todos os axentes afectados». Los nacionalistas también anunciaron que crearán una nueva biblioteca en Novo Mesorio y que recuperarán la Festa do Libro.