Sada califica de «fraudulenta» la maniobra del nieto de Franco con Meirás

Consideran que Francis Franco pretende impedir las consecuencias legales si prospera la vía judicial para recuperar el pazo


A Coruña

Desde el gobierno local de Sada califican la maniobra de Francisco Franco Martínez-Bordiú, nieto de Francisco Franco, como «fraudulenta». Aseguran que el objetivo del descendiente del dictador es «evitar os efectos legais de prosperar a vía xudicial que debe exercer o Estado para recuperar e incorporar o pazo ao patrimonio público».

El alcalde, Benito Portela, indica que Francisco Franco Martínez-Bordiú «non é un terceiro de boa fe» y que su actuación «non vai impedir o obxectivo de extinguir do mundo xurídico a propiedade que detenta a su familia no pazo de Meirás».

Asimismo, el Ayuntamiento sadense hace hincapié en que Meirás «é un ben indivisible, non fraccionable, polo cal a pretensión do neto do ditador nin altera o réxime de protección de ben de interese cultural nin supón a renuncia da Xunta respecto do exercicio de accións no proceso xudicial que interpoña o Estado».

Del mismo modo, para el ejecutivo municipal la actuación del descendiente del dictador no «dificultaría a reversión e incorporación do pazo ao patrimonio público, de ser estimada a demanda que debe presentar, canto antes, o Estado».

Portela considera «inadmisible a tolerancia pasiva do Goberno» al que insta a presentar inmediatamente «unha demanda xudicial civil ante o Xulgado de Betanzos». El regidor precisa que no admite «nin un minuto mais de complacencia coa detentación do pazo pola familia do ditador».

En este sentido, el alcalde de Sada recuerda que en el informe de la comisión de expertos presentado en el Parlamento no solo señala la procedencia de la vía judicial civil, a ejercitar por el Estado, sino que también recomienda que, «simultaneamente, se instase á súa anotación preventiva no rexistro da propiedade».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Comentarios

Sada califica de «fraudulenta» la maniobra del nieto de Franco con Meirás