El BNG tacha de «incríbeis» los cambios de opinión de Marea, PP y PSOE sobre el Puerto

Jorquera reclama la supresión de los convenios del 2004 y que los muelles interiores pasen de forma gratuita al Ayuntamiento


A Coruña

El BNG ha tachado de «incríbeis e faltas de toda veracidade» las declaraciones públicas sobre el futuro del Puerto de A Coruña lanzadas durante los últimos días por Marea, PP y PSOE.

El Bloque se ha felicitado, de forma irónica, por los giros que han dado los tres partidos. Han destacado el «cambio de opinión do Partido Popular en tan só tres meses desde o último debate no Parlamento», También han señalado la «renuncia da Marea Atlántica a pagar por parte dos terreos, como pretendían facer coa Solana», y han dado cuenta de la «indignación do PSOE ante o agravio comparativo co porto de Valencia similar a amosada cando a sinatura do convenio de abril entre De La Serna, Llorca, Feijoo e Losada».

El candidato del BNG a la alcaldía, Francisco Jorquera, denunció que hay formaciones políticas que «actúan en función de intereses partidarios e non por iniciativa propia ou  en defensa dos intereses da veciñanza». Jorquera señaló los «drásticos e antagónicos cambios de opinión», o la existencia de partidos «que non teñen empregado a súa capacidade de influír malia a súa representación no Congreso», en referencia también a En Marea. El candidato calificó de «lamentábel o espectáculo que se está dando e que desvía o obxectivo: a supresión do convenio de 2004, a devolución de balde dos terreos portuarios, unha vez desafectados, para usos sociais e produtivos en beneficio da cidade e a construción do Porto Exterior a conta do Orzamento Xeral do Estado».

La portavoz y también candidata para el 2019, Avia Veira, recordó que «temos presentado múltiples iniciativas defendendo a devolución gratuíta e demandando que o Porto Exterior se financiara a conta dos orzamentos do Estado, que tamén foron votadas en contra polos populares. Do mesmo xeito, tamén observabamos atónitas como o propio Goberno da Marea Atlántica estaba disposto a pagar, con cartos de todas e todos nós, polos terreos da Solana, chegando incluso a incluír unha partida de 1,4 millóns de euros nos orzamentos municipais de 2017, e cando aínda hoxe seguimos agardando pola celebración da Consulta Popular aprobada en Pleno. As declaracións destes días son un dislate se temos en conta todo o percorrido previo realizado nos últimos tres anos e medio».

Los nacionalistas señalaron que continuarán con la hoja de ruta marcada la semana pasada por su portavoz nacional, Ana Pontón, y el propio Francisco Jorquera, cuando anunciaron que al inicio del curso político lanzarían una serie de iniciativas «para conseguir que o borde litoral interior da nosa cidade, unha vez que os terreos sexan desafectados de usos portuarios, volvan de maneira gratuíta a ser terreos de uso público cun usos que poida gozar a veciñanza da Coruña e que poidan ter usos produtivos así como demandar ao Executivo de Pedro Sánchez o mesmo que xa demandabamos do Executivo de Mariano Raxoy: devolver os terreos ao seu lexitimo dono, o pobo da Coruña», señaló Jorquera.

El PSOE carga contra Marea y PP por su «demagogia» sobre la deuda del Puerto

La Voz

El vicesecretario del PSdeG subraya que en Valencia «no se financia un puerto exterior, sino la copa América»

El PSOE de A Coruña ha subrayado esta mañana las diferencias entre la deuda condonada al Consorcio Valencia 2007 y la posibilidad de hacer lo mismo con las obligaciones derivadas de la construcción del puerto exterior de A Coruña.

La secretaria general de los socialistas coruñeses, Eva Acón, señaló que «los puertos son organismos con partidas de gastos e ingresos de manera que deben autofinanciarse de acuerdo a la Ley de Puertos del Estado. A ningún puerto de España se le condona deuda del Estado ya que la Unión Europea no permite ese tipo de ayudas». 

Seguir leyendo

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de A Coruña

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El BNG tacha de «incríbeis» los cambios de opinión de Marea, PP y PSOE sobre el Puerto