Catorce alumnos europeos estudiarán gallego este mes en la Universidade da Coruña

El objetivo del curso es proporcionar al alumnado un acercamiento a la lengua y a la cultura de Galicia

Alumnos de toda Europa aprenden galego na Universidade da Coruña.
Alumnos de toda Europa aprenden galego na Universidade da Coruña.

A Coruña / la voz

Catorce alumnos de Italia, Alemania, Polonia, Ucrania y la República Checa, así como de Cataluña y el País Vasco, estudiarán gallego este mes en la Universidade da Coruña (UDC).

Participarán todos ellos de la décima edición del Curso de Lingua e Cultura Galegas para Persoas Estranxeiras, organizado por el Servizo de Normalización Lingüística de la UDC con la colaboración de la Secretaría Xeral de Política Lingüística.

El objetivo es proporcionar al alumnado un acercamiento a la lengua y a la cultura de Galicia, combinando actividades teórico-prácticas y culturales.

El rectorado acogió ayer el acto de inauguración. Marisol Ríos, directora del Servizo de Normalización Lingüística, lamentó que, «aínda que a literatura galega ten moito prestixio, non sucede o mesmo coa lingua», por lo que agradeció la presencia del alumnado extranjero que viene con la idea de aprender una lengua que cada vez se emplea menos.

Coincidió con esa apreciación Carlos Aymerich, secretario xeral de la UDC, que añadió que el problema del gallego es «común» a todas las lenguas que compiten con otras con las que conviven y que tienen «un Estado detrás».

Valentín García, secretario xeral de Política Lingüística, negó que el gallego sea una lengua minoritaria. «Pasamos do millón de falantes, o que a nivel europeo se considera unha lingua media», puntualizó antes de reconocer que «non se fala tanto como hai douscentos anos porque hoxe o galego compite cunha gran lingua do mundo, como é o castelán, pero o 90 % da poboación galega coñece e entende o noso idioma».

Newsletter Educación

Recibe todas las semanas la información más relevante sobre educación

Votación
3 votos
Comentarios

Catorce alumnos europeos estudiarán gallego este mes en la Universidade da Coruña